Pagina's

De allerlaatste dag

>

Tumblr_lox2k35q3z1qb4cs8o1_500_large

Een groot deel van jullie heeft nog even vakantie, maar voor mij begint het morgen allemaal weer. Om 14:00 word ik, samen met alle andere VWO-leerlingen uit de bovenbouw, op school verwacht. Of ik er zin in heb?  Niet echt. Aan de ene kant heb ik wel lang genoeg thuis gezeten en het is leuk om mijn vriendinnen en klasgenoten weer te zien. De lessen zelf gaan nog, alle vakken die ik dit jaar heb zijn te doen en van al die exacte vakken ben ik lekker af. Maar het vroege opstaan, de routinedagen, het geplette brood in de pauze en die eindeloze verslagen en opdrachten heb ik helemaal niet gemist.

Vandaag en morgenochtend ga ik niet veel bijzonders doen. Etiketten op mijn boeken plakken, mijn project 366 verder updaten en foto’s maken. Rustig opstaan, ontbijten, en klaarmaken. Dat zal er vanaf dinsdag niet meer van komen want dan moet ik gewoon weer om 7 uur naast mijn bed staan om om 8 uur op de fiets richting school te vertrekken. Dan heb ik twee echte lessen, informatica en wiskunde. Daarna hebben we een introductie en woensdag… Dan begint het écht.

Foto via Weheartit.com