Pagina's

Op een andere manier

Ik heb het geprobeerd, vijf keer per week om 7 uur ‘s ochtends een artikel klaarzetten. Maar of ik bloggen op zo’n manier leuk vind? Eigenlijk niet. Ik heb heel lang nagedacht over hoe ik dit moet brengen maar het komt toch allemaal op hetzelfde neer: ik wil het anders doen. Niet door een nieuwe blog te maken en al helemaal niet door mijn oude posts te verwijderen. Ik ga gewoon door, maar dan op een andere manier.

Wat mijn blog betreft ben ik altijd veel te perfectionistisch. Zo ben ik vaak anderhalf uur bezig met een post. Dan weer wat inkorten, dan weer controleren of alles wel in dezelfde tijd staat, dan weer wat toevoegen wat ik nog vergeten ben… Sinds de vakantie vind ik daar eigenlijk helemaal niets meer aan. Stoppen met bloggen wil ik niet dus ga ik het gewoon anders doen!

Hoe ik dat ga doen moet ik zelf ook nog een beetje uitvogelen. Ik heb al wel wat ideeën maar hoe dat gaat uitpakken weet ik nog niet precies! Daarom kan het er misschien een beetje rommelig uit zien op mijn blog, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden!

En nog even over de lay-out, die is iets veranderd. Opeens waren al mijn Artisteer afbeeldingen weg! De plek waar mijn achtergrond en header waren was veranderd in een groot zwart vlak met witte uitroeptekens en mijn Artisteer deed het niet meer. Daarom heb ik een nieuwe lay-out moeten maken vanuit het minima template, met HTML en CSS. Die codeertalen kan ik wel aardig maar een heel nieuw design maken was nog best moeilijk. En als ik ook nog een hele nieuwe stijl erbij moest bedenken werd het wel heel veel, dus heb ik ervoor gekozen om de lay-out ongeveer hetzelfde te houden als de vorige.