Pagina's

New Glasses


De laatste tijd had ik nog al wat problemen met mijn bril. Hij zat niet fijn meer en bovendien kon ik het bord niet meer goed lezen. Bovendien vond ik mezelf altijd lelijk met bril op. Nu nog steeds een beetje, omdat hij mijn ogen nogal uitvergrootte. Als ik moe was, zag je dat dus meteen.  Maar nu heb ik een nieuwe bril! Hij is precies het tegenovergestelde van mijn vorige, die eigenlijk niet zo opviel. Deze is veel meer 'in your face' maar eigenlijk vond ik dat na 11 jaar wel eens tijd. Ik ga jullie niet vervelen met mijn hele brilgeschiedenis, maar op mijn vierde kreeg ik mijn eerste bril. Destijds lag mijn sterkte rond de +8 en +6 geloof ik. Twee jaar geleden was dat +4 en +3 en nu is dat teruggedrongen naar +3 en +2.25!

Ik moet er nog wel heel erg aan wennen (en mijn omgeving ook, heb ik het idee) maar ik vind hem wel heel erg leuk, in elk geval een stuk beter dan de vorige!