Pagina's

Een nieuwe lay-out


Ja, mijn blog ziet er weer totaal anders uit! Een tijdje geleden hield mijn Artisteer ermee op, waardoor mijn header en achtergrond in een zwart vlak met witte uitroeptekens veranderden. Ik moest dus een nieuwe lay-out maken met HTML en CSS maar had totaal geen inspiratie Daarom werd het een slap aftreksel van de vorige en omdat het mijn eerste lay-out was zat het vol schoonheidsfoutjes. Hoog tijd voor een nieuwe dus!

Ik hou er van om wat met kleuren te experimenteren, dus na oranje is het nu fris groen! Eigenlijk was mijn vorige lay-out meer herfst en deze meer lente maar dat maakt me niet zoveel uit. Deze is lekker simpel en dat vind ik zelf eigenlijk veel fijner lezen! Ik heb nu een bijpassend plaatje van mijn Tumblr gehaald voor in de header en ik denk dat ik deze weer zal vervangen als ik een andere mooie foto tegenkom.

Het lijkt een hele verandering maar eigenlijk heb ik alleen de kleuren veranderd en de losse blogposts en blokjes weer aan elkaar gemaakt. Ook heb ik het titelfont veranderd maar de breedte, het lettertype en de verhoudigen zijn verder hetzelfde gebleven.

Ook heb ik een Google Friend Connect widget toegevoegd. Voorheen had ik alleen Bloglovin' maar volgens mij zijn er ook aardig wat mensen die GFC gebruiken. Die kunnen mijn blog nu ook volgen!

Wat vind jij van de lay-out?

1 opmerking:

  1. Ik vind het wel lekker herfstig, vooral met die zonnebloem enzo. Ik heb zelf trouwens ook enorme problemen met mijn artisteer, dan wilde die gewoon de hele lay-out niet meer laten zien. Daarom ben ik ook overgestapt op iets ander. :)

    BeantwoordenVerwijderen