Pagina's

My all-time favourite make-up products

P1190485
Vorige week liet ik jullie al mijn beauty favourites zien en nu is het tijd voor de make-up! Eigenlijk zijn het niet allemaal make-up producten maar alles heeft er wel mee te maken. Het zijn lekker veel budget-producten maar ik heb nou eenmaal niet heel veel geld en duurdere merken moet ik altijd of online bestellen, of ik moet eerst een stuk met de trein. Nou ja, laten we maar snel beginnen voordat het artikel te lang wordt!

P1190500
Vaseline in blikjes
Deze heb ik al meerdere keren opnieuw gekocht en er zijn er wonder boven wonder zelfs twee opgegaan voordat ik ze kwijtraakte. Vaseline blijft mijn favoriete lippenbalsem, die in stickvorm lijken mijn lippen alleen maar uit te drogen. Stiekem vind ik Rosebud Salve nog iets fijner, maar deze zijn wel lekker vijf keer zo goedkoop!

Catrice Absolute Moisture lipsticks
Deze lipsticks zijn helaas uit het assortiment maar het zijn hele mooie kleurtjes die mijn lippen niet uitdrogen. Dit zijn Spicy Coral en Gentle Nude, beide hele mooie kleurtjes die je goed op kunt bouwen! Tussen de nieuwe lipsticks van Catrice kan ik jammer genoeg niet echt een mooie kleur vinden.

P1190494
Essence Metallics palette in 03 Copper Rulez!
Dit palette zat in een limited edition van begin dit jaar denk ik, en vooral de bovenste twee kleuren heb ik heel veel gebruikt! Ik snap niet helemaal waarom de onderste kleuren bijna hetzelfde zijn maar dit palette heeft me slechts drie euro gekost. Het pigment is echt geweldig! Onder deze oogschaduws moet je wel echt een oogschaduwbasis doen want de houdbaarheid is niet geweldig.

Sleek Storm Palette
Dit product heb ik nog niet zo lang en er zitten ook een aantal kleuren in die ik eigenlijk nooit gebruik, maar toch besloot ik hem erbij te zetten! De kwaliteit is toch wel beter dan het Essence Palette en hiermee kun je veel meer combinaties maken. het enige nadeel is dat het zowel binnenin als aan de buitenkant heel snel vies wordt.

The Body Shop Baked to Last Bronzer
Deze bronzer heb ik al een hele tijd maar het lijkt alsof hij nog nauwelijks gebruikt is! Ik gebruik hem als ik geen zin heb in blush maar wel wat kleur op mijn gezicht wil hebben.

P1190492
Catrice All-Round mascara
Ik vind het zonde om heel veel geld aan een mascara uit te geven, omdat je hem binnen een halfjaar toch weer weg moet gooien. Bovendien heb ik helemaal niet veel volume en lengte nodig vanwege mijn plusglazen. Deze kost maar 3 euro geeft genoeg volume en scheidt mijn wimpers mooi. Hij is niet waterproef maar als ik na een regenbui op school aankom zit het in elk geval nog op mijn wimpers en niet onder mijn ogen. 

En als laatste nog twee oogschaduwkwasten!  De eerste is een klein kwastje van Gosh en dit was ook meteen mijn allereerste. Hij pakt lekker veel op en ik kan er heel precies mee werken. De ander heb ik nog niet zo lang, dit is een normale oogschaduwkwast van The Body Shop. Vergeleken met mijn andere kwast van de HEMA is deze heel hard en dat is wel even wennen, maar ook deze pakt de kleur heel goed op, iets wat die van de HEMA dus niet doet.

En dit was het alweer! Wat is jouw meest favoriete make-upproduct ooit?


xxxlisa

1 opmerking: