Pagina's

Week 40 en 41

Eigenlijk wilde ik niet te vaak zo’n artikel posten, maar omdat ik in deze twee weken zo veel foto’s had gemaakt doe ik het toch al weer zo snel. In dit artikel laat ik een aantal foto’s zien die ik in week 40 en 41 heb gemaakt, meestal met mijn mobiele telefoon. Dit is dus niet om mijn fotografiekunsten te showen maar vooral om jullie wat dingen uit mijn leven te laten zien!
IMAG0282
Ik had het kabeltje van mijn mobiel, waar ik hem dus ook mee oplaadt, kapotgetrokken, zo dom! Natuurlijk heb ik meteen een nieuwe besteld want ik vind het toch niet fijn om zonder telefoon te zitten.


IMAG0283
Snoep scheppen bij Kruidvat! Samen met een meisje uit mijn klas heb ik dit binnen 24 uur opgegeten, deels in de stad en deels op school.
 
IMAG0288
Dit werd uitgedeeld bij een Albert Heijn in de buurt toen ik met mijn vader boodschappen ging doen. Ik vond het niet zo lekker maar de laatste tijd ben ik sowieso niet zo’n fan meer van frisdrank.
IMAG0289
Ik was bij een vriendin om een presentatie voor te bereiden en toen we klaar waren ging ze alvast paprika snijden. Ik verveelde me zo dat ik daar maar foto's van ging maken.

IMAG0298
Boek dat ik voor Engels moet lezen.

IMAG0293
Samen met mijn moeder en broertje uit eten in de stad.

IMAG0303

IMAG0301
Mijn toetsrooster. Het stond in een heel ingewikkelde tabel op de schoolsite dus heb ik het zo gemaakt dat het ook voor mijn ouders begrijpelijk is.

IMAG0304
Bliksembezoekje aan IKEA!

IMAG0305
Super leuk gordijn.

IMAG0308
En daar is de gevreesde kerstafdeling.. Veel te vroeg, voor mijn gevoel is het pas net herfst!

P1190555
Roos die ik kreeg bij mijn diploma-uitreiking. Voor de vakantie heb ik mijn FCE-diploma gehaald en vorige week woensdag kregen we ons diploma. Ze gingen onze foto's van eind groep acht laten zien, heel beschamend maar ook heel grappig.

IMAG0309
Dit boek vond ik in de boekenkast en het is zo interessant! Het gaat over mindmappen en hoe het goed voor je is. Van samenvattingen en lijstjes raak je heel verveeld en daarom gaat het leren niet goed. Ik ben zelf heel slecht in mindmappen maken omdat ik er niet tegen kan als het er rommelig uit ziet, maar ik probeer mijn perfectionisme aan de kant te zetten want ik wil echt proberen of het ook echt werkt!

P1190543P1190544
P1190549
Samen met mama ben ik dit weekend bezig geweest met het opruimen en schoonmaken van de boekenkast. Het was vies en alles stond door elkaar. Natuurlijk is het ons niet gelukt om het helemaal netjes te maken, maar we hebben wel de auteurs en bepaalde genres bij elkaar gezet. Deze kast is dus 4,5 meter breed en gaat van 80 centimeter tot plafond. In totaal hebben we er ruim 8 uur over gedaan en er meer dan 60 boeken uitgehaald om naar de kringloop te brengen of weg te gooien. Natuurlijk gooien we geen echte boeken weg, maar die vijf oude wandelgidsen van Natuurmonumenten wel.