Pagina's

November

Ik heb niet zo’n druk leven. Behalve keyboardles, wat inclusief fietsen en exclusief oefenen een uurtje in beslag neemt, doe ik eigenlijk helemaal niets. Ik wil wel graag een baantje, maar ik wil eerst rustig uitzoeken waar ik als vijftienjarige naast de supermarkt kan werken. Maar volgende maand heb ik het toch een klein beetje druk.

Gisteren is de eerste toetsweek van dit jaar begonnen. De eerste twee toetsen heb ik gehad en volgens mij gingen ze wel goed! Volgende week heb ik er nog acht, twee per dag want dinsdag ben ik lekker vrij. De toetsen zijn wel groter dan de vorige jaren, de meesten tellen voor vijftien tot twintig procent mee! Verder is er eigenlijk niet veel veranderd, behalve dan dat ik daarnaast gelukkig geen lessen meer heb!

En dan ons rooster voor de volgende periode. Ik klaag liever niet op mijn blog, maar af en toe is een beetje klagen gewoon lekker.  Maandag heb ik van 08:15 tot 13:30, dinsdag en woensdag van 08:15 tot 16:20, donderdag van 9:35 tot 12:20 en vrijdag van 9:35 tot 15:10. Het valt op zich wel mee maar ze hadden het wel iets beter kunnen verdelen, ik ben namelijk lang niet de enige die het zo ongelijk heeft.  Maar ja, over tien weken krijgen we vast wel weer een beter rooster en donderdag kan ik gelukkig lekker uitrusten. Ik heb trouwens wel een 70-minutenrooster, dus gelukkig geen blokuren!
Tumblr_lok612x83a1qgy8r3o1_500_large
Gelukkig is er dan weer iets heel leuks: 9 november ga ik naar Rihanna! Ik en een vriendin hebben 11 maanden geleden onze kaarten besteld en dan is het over anderhalve week eindelijk zo ver! Ik heb Loud gekocht toen ik in Antwerpen was vorige week maar natuurlijk ken ik al haar nummers al uit mijn hoofd. Calvin Harris staat in het voorprogramma. Ik had nog nooit van hem gehoord, alleen via We Found Love, maar meer van zijn nummers komen me wel bekend voor. Meestal geef ik de voorkeur aan echte instrumenten maar ik denk dat ik op die avond zo exited ben dat ik overal wel van kan genieten.

Verder ga ik nog allemaal kleine dingen doen. Zondag viert mijn oma haar verjaardag, 2 november wordt mijn lieve broertje 12 jaar, 11 november ga ik met de klas bowlen en pizza eten, 27 november wordt de zus van mijn opa jarig en hebben we een feest in de Afifauna en 30 november ga ik voor CKV naar Amsterdam. En dan is het alweer bijna Sinterklaas…

Wat ga jij in november doen?