Pagina's

Een collage op mijn muur

Ik heb twee lege stukken muur in mijn kamer: een magneetmuur van ongeveer 50 centimeter breed van vloer tot plafond en een groot stuk groene muur boven mijn bed. Die stukken moeten nodig opgevuld worden, want ik begin me steeds meer aan die leegtes te ergeren! Van posters hou ik niet en ik kan nergens een leuke en originele foto op canvas vinden.  Dan blijft er nog maar een goede optie over: een collage! Ik heb er meteen wat mooie inspiratiefoto’s bij gezocht.
Tumblr_lr0mada6na1r2qmmro1_500_large
Deze vind ik erg leuk! Behalve foto’s zitten er ook nog wat andere dingen tussen maar het ziet er totaal niet rommelig uit.
Tumblr_llu3pog9ex1qb1us8o1_500_large
Dit idee is ook leuk, een grote foto in het midden en dan een heleboel kleine foto’s eromheen!
Tumblr_lkhvrd6csp1qamlhfo1_500_large
De drie hierboven zien er ook heel leuk uit maar ik heb er niet genoeg foto’s en ruimte voor.
Deze komt denk ik het meest in de buurt bij wat ik boven mijn bed kan doen. Niet te groot, het ziet er rustig uit en is zeker niet saai omdat hij zo’n leuke vorm heeft!
Dit is ook heel leuk, maar mijn foto’s hebben allemaal verschillende foto’s, wat er heel snel rommelig uit gaat zien.
Een idee van hoe ik het er ongeveer wil heb ik nu wel, maar dan is er nog een probleem: de tijd. Ik moet foto’s uitzoeken en (laten) printen, een goede compositie bedenken en alle foto’s netjes opplakken. Aangezien ik met dit soort dingen nogal perfectionistisch ben, zal ik waarschijnlijk pas in de kerstvakantie klaar zijn.

Wat vind jij van fotocollages?

xxx Lisa