Pagina's

Nieuwste muziekontdekkingen

De afgelopen tijd heb ik weer wat leuke muziek ontdekt en het leek me wel leuk om er een artikeltje aan te wijden! Alle drie de artiesten zijn erg verschillend en dat weerspiegelt mijn muzieksmaak heel goed. Ik luister namelijk alles door elkaar. Het lukte me helaas niet om goede Youtubefilmpjes in het artikel te zetten dus jullie moeten het doen met plaatjes.

Ellie Goulding
Eigenlijk luister ik al een hele lange tijd naar haar muziek, maar ik heb er eigenlijk nooit wat over geschreven. Al haar liedjes lijken wel een beetje op elkaar door de elektronische deuntjes en daar moet je wel van houden. Maar ik vind het dus wel leuk, en eens iets anders dan de andere muziek die ik luister. Daarnaast heeft ze een prachtige stem en een leuk Brits accent! 

Foster The People
Deze band is in Amerika al heel populair maar ik ken het eigenlijk nog maar net. Jullie kennen vast Pumped Up Kicks wel, dit nummer wordt al een tijdje op de radio gedraaid maar ik luister echt nooit naar de radio.  De muziek van Foster the People is vooral heel veel deuntjes door elkaar. Sommige mensen (mijn ouders bijvoorbeeld) worden er een beetje gek van maar het maakt mij juist heel vrolijk!

Ed Sheeran
Dit is ongeveer het tegenovergestelde van het vorige. De muziek van Ed Sheeran is een stuk rustiger en er zitten veel minder effecten in. Hier word ik dan juist weer lekker rustig van. Zijn album + is lekker afwisselend, er staan namelijk ook wat rapnummers op. Het bekendste nummer is natuurlijk The A Team, maar mijn absolute favoriet is Small Bump,

Wat zijn jouw favoriete artiesten van dit moment?