Pagina's

Bright pink case

P1010967En weer een artikel over iets rozigs: mijn hoesje is binnen! Ik liet hem al zien in de shoplog van een week geleden en hij kwam net door de brievenbus vallen. De betaling was 14 januari verwerkt en vandaag (19 januari) kwam hij al binnen. Ik had hem besteld in de UK dus het is heel snel gegaan!

P1010975Het hoesje is heel fel roze en ik vind het heel mooi staan bij mijn witte telefoon. Een heel groot voordeel is dat de ontgrendelknop heel makkelijk in te drukken is, daar had ik met mijn oude hoesje wel eens problemen mee. Wel is de rand iets dikker en heeft hij een ietsje bollere vorm, waardoor het lastiger is om hem er even af te halen en eventueel te verwisselen. Zodra hij om mijn telefoon zit zie je hier gelukkig niks meer van.

P1010970Ik heb dit hoesje gekocht voor 2,25 Britse pond bij de verkoper eCell. Toen ik hem bestelde was dat 2,82, maar inmiddels is het dankzij de wisselkoers toch weer 11 cent minder. Helemaal niet duur en de service is heel goed. Hij werd geleverd in een soort zakje maar zulke hoesjes zijn toch niet breekbaar dus dat is verder geen punt!
Heb jij ook een leuk hoesje om je telefoon te beschermen of vind je dat niet nodig?