Pagina's

Weekend & Tumblr

Het was dus de bedoeling dat dit artikel vanochtend online zou komen, maar er ging iets fout. Nou ja, beter laat dan nooit!

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Mijn voornemen was om dit weekend weer wat te bloggen maar donderdagavond kreeg ik mijn wachtwoord voor Tumblr terug. Er was wat misgegaan toen ik mijn gegevens tijdelijk aan mijn vriendin gaf waardoor ik het mailadres en wachtwoord kwijt was, niet zo handig. Ik heb m'n account best wel gemist en daarom heb ik er dit weekend iets te lang opgezeten, oeps! Niet dat ik helemaal zonder zat, want ik heb ook nog een tweede blog. Die is in een hele andere stijl maar dat vind ik aan de andere kant ook wel weer leuk.

Tumblr is de website waar ik tegenwoordig al mijn plaatjes vandaan haal. Het is wel moeilijk om een specifiek plaatje te zoeken maar doordat ik precies de mensen volg die (naar mijn mening) mooie foto's posten, vind ik het fijner dan Weheartit. Ik vind alle foto's die ik reblog prachtig (logisch, anders reblog ik ze niet) maar dit zijn toch wel een aantal van mijn absolute favorieten!

by The Ballad of Film on Flickr
13 by /rnikko on Flickr.
by themorningtrain on Flickr
5/2 by obviously 5 believers on Flickr.
nara by arigato39 on Flickr.
by Xavier Encinas on Flickr
by old*love on Flickr
 by ◆光の幻化◆ on Flickr
Creature Of The Night by affinity579 on Flickr
by Franz Vanek on Flickr
Scarlet Macaws on Flickr
A gentle heart is tied with an easy thread. by Chenny. on Flickr
Pinyonet (by Alexandra Pena on Flickr
 Vicke* by hugxhug on Flickr

Naast Tumblr heb ik dit weekend niet zoveel uitgevoerd. Ik heb veel te weinig huiswerk gemaakt en verder lekker uitgeslapen. Ik moet echt nog heel veel doen, na de vakantie heb ik namelijk vijf presentaties, twee toetsen, een geschiedenis PO dat heel veel werk is en een verslag voor CKV. Oh, en een Engels essay die best belangrijk is. Dit is een van de drie kansen maar ik moet voor een van de drie een voldoende halen, anders kan ik volgend jaar geen IB-Engels doen. En ik moet nog 9 uur stage lopen. Gelukkig is het bijna vakantie! 

Wat heb jij dit weekend gedaan?