Pagina's

Januari en februari 2012

Ik heb de afgelopen tijd echt bijna geen foto's gemaakt. Binnen gebeurde er sowieso niets interessants, ik ben bijna nergens naartoe geweest en ik had met deze temperaturen niet altijd zin om mijn handschoenen uit te doen om een foto te kunnen maken. Daarom heb ik twee maanden in een artikel gedaan. Sommige foto's zijn al best wel oud maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden om te zien! Ik kwam er trouwens achter waarom mijn foto's van december zo donker waren: ik had de helderheid en het contrast zo laag mogelijk gezet. Deze keer zijn ze dus iets beter gelukt.

Happy New Year! Een hele crappy foto vanuit mijn slaapkamerraam maar het gaat om het idee natuurlijk.

Favoriete bezigheid: wiskunde maken! Ik werd al misselijk toen ik naar deze opdracht keek...
Opgeruimd bureau. Eigenlijk had ik ook een voor-foto moeten maken, het was echt te beschamend!
Ik heb een vak in mijn Expedit waar ik al mijn papier ingooi, omdat ik bang ben om iets weg te gooien terwijl er een kans is dat we het later nog nodig hebben. De stapel werd toch wel erg groot dus heb ik alles uitgezocht. Inmiddels is het weer een grote troep...
Onze tuin na een middagje sneeuw
Spontaan met een aantal mensen bij de Mac eten na een verjaardag. McChicken was de grote favoriet!
Rozen voor valentijnsdag! Ik wist alleen wel van wie ze waren: eentje was van een jongen uit mijn klas die de hele klas een roos ging sturen en de ander was van een vriendin.
Mijn laptop kreeg kuren dus het werd weer tijd om het grote bakbeest van zolder te halen.Hij ziet er echt niet uit maar is echt supersnel want er staan bijna geen programma's op.
In de vakantie ben ik een dagje met mijn moeder naar Amsterdam geweest omdat we erg benieuwd waren naar het American Book Center. Echt een prachtige winkel, we zijn er ruim anderhalf uur geweest. Dit was het uitzicht vanaf het hotel waar we gingen lunchen .
Ik maak nooit shoplogs met kleding maar ik had een leuk bloesje gekocht dat ik toch wel even met jullie wilde delen!
Ik heb heel veel witte sokken maar ze belanden altijd onderin de wasmand. Mijn moeder besloot ze dus allemaal in een keer te wassen dus ik kan weer een tijdje vooruit!
Zweedse gehaktballetjes voor 2 euro. Ik eet bijna nooit bij IKEA maar de balletjes zijn echt heerlijk!