Pagina's

Leuke posters op Etsy

Op mijn kamer hebben bijna geen posters uit tijdschriften gehangen. Ik vond, en vind, zulke posters er altijd heel rommelig uitzien en het past niet bij mijn kleine kamer. Grote posters kunnen wel mooi zijn, maar die die je in de winkel kunt kopen zijn weer heel standaard en vaak ook een beetje kinderachtig. Een paar dagen geleden ontdekte ik dat Etsy ook heel veel mooie posters verkoopt en ik vond het wel leuk om mijn favorieten te laten zien!

Ik heb even mijn favoriete steden gekozen (al ben ik nog nooit in New York geweest) maar deze verkoper heeft heel veel skylines in deze stijl. Extra leuk is dat je zelf de achtergrondkleur kunt kiezen. Ze zijn zo groot als een a4-blaadje en voor die grootte vind ik ze best duur maar ik vind de stijl gewoon heel erg leuk!
En nog een paar stadsposters, want ik hou gewoon van steden! De linker kun je hier vinden en die van de Golden Gate Bridge hier.


Ik vind de Keep Calm and Carry on spulletjes altijd heel erg leuk maar het is natuurlijk extra leuk dat ze er allemaal variaties op gemaakt hebben! Deze verkoper heeft er heel veel, voor iedereen zit er wel eentje bij. Als Hunger Games-fanaat vind ik die ernaast heel erg leuk. Een echte filmposter ophangen vind ik een beetje overdreven maar dit is een wat subtieler alternatief. Deze is hier te koop.

De andere twee zijn simpel maar toch mooi en lekker vrolijk! Ik ben gewoon dol op alles wat met fotografie te maken heeft, dus ook vintage camera's. De linker vind je hier en de rechter hier. Die verkoper heeft trouwens nog veel meer leuke posters in deze stijl met andere vintage spulletjes erop, superleuk!

Het lijkt me echt mooi om een aantal van zulke posters in witte lijstjes op mijn muur te hangen en zo langzaam een verzameling op te bouwen. Ik kan natuurlijk ook proberen om zelf posters te maken, maar dat geeft niet zo'n mooi effect. Dit is ook echt leuk om cadeau te krijgen maar helaas duurt het nog ruim vier maanden tot mijn verjaardag. Nou ja, dit is wat om over na te denken!

Welke poster is jouw favoriet?