Pagina's

Films die ik nog wil zien

Ik ben niet zo'n filmmens. Het kost me heel veel moeite om door de eerste drie kwartier van een film heen te komen. Als ik met een vriendin ben en dus gedwongen word om door te kijken gaat het wel, maar anders... Nee, geef mij maar boeken! Toch zijn er de afgelopen tijd veel leuke films uitgekomen en aangekondigd en vandaag ga ik de films die ik daarvan graag wil zien met jullie delen!

The Hunger Games
Hier kijk ik echt al heel lang naar uit, al sinds ik in augustus het eerste boek uit heb gelezen. Elke week zie ik op Tumblr weer nieuwe plaatjes en gifs en ik heb de trailer al minstens 20 keer gezien. Helaas moet ik nog even wachten, want hij komt 23 maart uit. En natuurlijk begint dan net mijn toetsweek. Als het lukt en mag ga ik er met Floor & Marjolein heen en dat maakt het extra leuk! Gebaseerd op de interviews en die ik heb gezien en gelezen passen de acteurs ook echt goed bij het verhaal. En ik vond het boek echt geweldig dus ik heb best wel hoge verwachtingen! (klik hier voor de trailer)


The Help
Jammer genoeg heb ik deze film net gemist in de bios, want ik moest het boek eerst lezen. Ik vond het geen makkelijk boek en als ik iets op de e-reader lees pak ik het boek toch minder snel. Maar ik vond het een prachtig verhaal en ben dus nu heel benieuwd naar de film!

Extremely Loud & Incredibly Close
Dit boek ben ik op dit moment aan het lezen. Het verhaal is best bizar en het boek zelf zit een beetje chaotisch maar daardoor ben ik extra benieuwd naar de film! Het is sowieso leuk dat de hoofdrol wordt gespeeld door een jongetje, weer eens wat anders. En New York is natuurlijk altijd goed! Maar eerst het boek uitlezen.

50/50
Ik ben normaal echt geen fan van comedy, meestal is het gewoon mijn humor niet. Dit is ook een comedy maar dan wel over een heftig onderwerp. Ik vind het heel apart dat iemand dit als onderwerp voor een film heeft bedacht maar juist daarom wil ik deze film graag zien!


One Day
Ik weet eigenlijk niet precies waarom deze film op dit lijstje staat. Ik weet wel dat ik het boek wil lezen (Het gaat echt vaak over boeken in dit artikel, haha). Ik vind dramafilms meestal wel de meest boeiende films om te kijken. 15 Juli is een beetje een zwarte datum, op die dag mistten we ons vliegtuig, maar dat is natuurlijk maar een klein detail.


Despicable me
Dit is even een heel andere film dan de vorige. Ik wil deze al zien sinds ik naar Universal Studies ging, in augustus 2010. Dat is dus al anderhalf jaar geleden maar ik ben er gewoon niet aan toe gekomen. Ik kijk veel te weinig animatiefilms, ik heb nog niet eens alle Disney Pixars en classics gezien (shame on me) terwijl ik ze vaak wel heel leuk vind. Dus snel mijn broertje overhalen want in mijn eentje een animatiefilm kijken is niet leuk.

Het is wel minder dat ik er op dit moment gewoon geen tijd voor heb. Ik had deze week vakantie maar mijn laptop wordt op dit moment gerepareerd en op de computers van m'n ouders kan ik niks downloaden. Bovendien moet ik nog verschrikkelijk veel voor school doen, helaas. Nou ja, ik heb in elk geval nog wat om naar uit te kijken!

Welke films wil jij nog zien?