Pagina's

Leuke en stomme dingen

Ik vond het tijd om jullie een update te geven over de stress. Ik dacht even dat hij helemaal verdwenen was, maar helaas. De maandag na de vakantie ben ik ziek naar huis gegaan er daarna ben ik nog twee degen thuisgebleven. Sinds die dag heb ik continu hoofdpijn en vlagen van misselijkheid. Ik denk dat het met stress te maken heeft, ook al weet ik dat niet zeker. Het eerste deel van dit artikel is niet zo positief maar gelukkig heb ik daarna ook wat leuke dingen te vertellen! Ik heb er trouwens wat random plaatjes tussen gedaan, anders werd dit artikel wel erg saai.


Vandaag dacht ik dat het wel weer ging, maar we hebben het zo verschrikkelijk druk... Het rooster van de toetsweek zit nou niet echt mee, ik heb maatschappijleer en geschiedenis op de eerste dag en voor die vakken moet ik veel leren en het zijn van die toetsen met bronnen die je uit moet leggen. En die dinsdag ervoor heb ik nog een repetitie Frans en in de komende paar weken heb ik nog vier presentaties en in de vierde periode moeten we ook nog heel veel verslagen inleveren. En we gaan een week naar Polen, alleen in een gastgezin. Ik had er nog niet veel van gemerkt dat VWO 4 het moeilijkste jaar zou zijn maar nu begin ik toch te twijfelen. Het slaat ook echt nergens op dat ik me over al die dingen zorgen maak, maar ik doe het toch.
where angels touch (by andrew evans.)

Goed, genoeg geklaagd. Ik heb natuurlijk ook nog allemaal leuke dingen om naar uit te kijken! Zo ga ik straks met een paar vriendinnen bij IKEA eten en daarna naar een feestje van een meisje uit mijn klas. Maandag ga ik met een aantal mensen uit 4 VWO naar Hilversum voor het 538 event voor War Child. En dinsdag komt als het goed is mijn camera! Mijn vader zou hem donderdag voor mij meenemen maar toen was hij helaas uitverkocht. En dinsdag is hij als het goed is binnen! Het wordt de Nikon D3100 met de kitlens en ik ben zo blij dat ik hem eindelijk kan kopen want ik heb er 8 maanden voor gespaard! En aan de andere kant heb ik ook wel weer zin in Polen. Uitjes met de klas zijn altijd gezellig!
by M I S C H E L L E on Flickr.

Verder is mijn bloginspiratie ook weer een beetje terug, ik moet alleen nog even de tijd zien te vinden. 1 Mei bestaat mijn blog 2 jaar! Het eerste half jaar deed ik er niet zoveel mee en zo erg is mijn blog niet gegroeid maar de afgelopen paar maanden kreeg ik steeds meer bezoekers. Ik ben superblij met elke bezoeker en elke reactie die ik krijg. Dus ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het lezen van en het reageren op mijn blog. <3 Van het typen van de laatste twee alinea's word ik weer helemaal vrolijk. Ik weet zeker dat het weer goed kom maar ik zat er de afgelopen dagen gewoon een beetje doorheen. Nu ga ik me omkleden en klaarmaken. Ik ga straks heel overdressed naar IKEA maar dat maakt me helemaal niets uit, haha.

Wat ga jij nog doen dit weekend?