Pagina's

Maart 2012

Deze maand was nou niet echt interessant. Ik werd voor het eerst in twee jaar ziek en ben de afgelopen twee weken alleen maar bezig geweest met school… gelukkig is de toetsweek nu weer voorbij! Het ging niet echt geweldig, mijn concentratie was gewoon weg omdat ik de week hiervoor ook al uren aan mijn huiswerk heb gezeten. Maar gelukkig zijn er ook leuke dingen gebeurd deze maand, en daar heb ik weer foto’s van!
IMAG0485


IMAG0500
Op 12 maart ben ik met een aantal mensen uit VWO 4 naar 538 voor WarChild geweest, in Hilversum. Doordat het op een maandag was, was het lekker rustig. Er was een open podium en er zaten echt goede mensen tussen! Ook kwamen Charly Luske en Gers Pardoel optreden. Verder heb ik de DJs van 538 en Piet Paulusma nog gezien, haha. IMAG0521  Op de eerste mooie dag van het jaar mochten we buiten met CKV foto’s maken. Iedereen was doelloos foto’s van de omgeving van de school en elkaar aan het maken, zodat we verder in de zon konden chillen. IMAG0527In de Bruna, ik moest hier gewoon even een foto van maken haha.
IMAG0528Leren in de auto op weg naar een verjaardag. Tenminste, dat was de bedoeling. Mijn broertje ging niet mee zodat ik half kon liggen en met dat zonnetje viel ik zo in slaap….
IMAG0533Dit vond ik zo’n domme advertentie dat ik er wel een foto van moest maken.
IMAG0532Ik ging aan de eettafel leren om me beter te concentreren. Ik was nog niet begonnen of het was al een rotzooitje..IMAG0535Even later ging ik even met mijn economieboek buiten zitten. Het was echt moeilijk en ik heb uren lang geleerd maar uiteindelijk toch een 4,8 gehaald. Mijn eerste cijfer (op eentje voor gym na) onder de 5 en ik baal er nog steeds verschrikkelijk van. Mijn gemiddelde is met 0,7 punt gedaald, alweer. Ik hoop heel erg dat ik voor mijn dossiertoets maatschappijleer wel een voldoende heb want dan kan ik economie herkansen.
IMAG0538Eerste aardbeien van het jaar!IMAG0540Bij keyboardles deed ik mijn haar in een vlecht omdat het anders heel erg in de weg zit. Toen ik deze foto maakte had ik net twintig minuten gefietst, dus er waren alweer allemaal plukjes uit.
IMAG0542Mijn prachtige godsdienstsamenvatting. Niet dus, ik raakte een beetje afgeleid… gelukkig was de toets niet zo moeilijk! Over twee weken zit ik in de bus naar Polen!
IMAG0544Droptoffees. Het beste om te eten tijdens het leren want na 5 stuks ben ik misselijk, haha.

En dat was het weer voor deze maand! Ik moet echt meer foto's gaan maken, ook deze keer was ik pas weer op 12 maart begonnen... eigenlijk zijn alle foto's verder van de laatste anderhalve week. Deze maand ga ik gelukkig wel wat meer uitvoeren dan alleen achter mijn bureau zitten, gelukkig!