Pagina's

April 2012

Het is het einde van de maand, wat betekent dat het weer tijd is voor een maandoverzicht! Deze maand is echt omgevlogen door al die vrije dagen en Polen. Het zit nog steeds niet in mijn systeem om foto’s te maken met mijn telefoon omdat ik die camera eigenlijk vreselijk irritant vind. Gelukkig heb ik deze keer wel veel foto’s met mijn camera’s gemaakt waardoor er toch genoeg materiaal voor dit artikel was!
Woensdag 4 april ging ik als begeleider mee op excursie met de brugklasser. We gingen onder andere naar het Rijksmuseum voor Oudheden in Leiden.

De maandag ervoor ging ik dan eindelijk naar The Hunger Games! Ik denk dat het de beste boekverfilming is die ik tot nu toe heb gezien. 


Ik hou echt van deze koekjes!

Het was weer tijd om mijn prachtige *ahum* bergschoenen uit de kast te halen. Nou ja, zonder ze had ik die bergwandelingen nooit overleefd.

De mini en de echte versie, haha.

Goedemorgen Polen! Ik had echt heel leuk uitzicht daar, op dat veld was altijd wel wat te zien. Behalve om half acht 's ochtends op zondag dus.

De bussen in Poznan gaan echt vaak!

Een stukje nepwoestijn in een Poolse club.

Stempels.

Ik kwam erachter dat mijn camera ook een retoucheermenu heeft. Daar kon je foto's ook een fisheye-effect geven, leuk!

Een vriendin van me vond het leuk om een verpakking van een Poolse chocoladewafel op mijn magneetmuur te plakken... Verder heb ik mijn muur opnieuw ingedeeld, het hangt alleen nog wel een beetje scheef.

En dat was het alweer voor deze maand! Volgende maand ga ik écht meer foto's maken, ik beloof het.