Pagina's

Wishlist lente & zomer 2012

Het is al heel lang geleden sinds er voor het laatst een wishlist online is gekomen! Ik heb nou eenmaal niet veel wensen die interessant genoeg zijn voor een blogpost (tenzij jullie het interessant vinden om te zien dat ik nieuwe droogshampoo nodig heb) maar in de afgelopen maand heb ik toch weer wat dingen bedacht die ik écht graag wil hebben!

Dashed Line Photoshop Brushes door -aless1984

DKNY Be Delicious
Naar Polen had ik snel een testertje in mijn toilettas gedaan en dat was deze. Ik heb hem nu weer op omdat ik vanavond nog een soort feestje heb en hij ruikt echt heerlijk fris! Hier zou ik wel de full size fles van willen hebben!

Sleek Palettes
Ik heb nu het Storm Palette van Sleek en het is samen met mijn Essence Metallics palette mijn meest gebruikte! De oogschaduws zijn heel fijn en passen mooi bij elkaar en daarom zou ik er best nog een paar willen!

Nikkor 50 mm f/1.8
Al ver voordat ik mijn camera kocht wist ik dat ik deze lens wilde! Ik vind het effect met deze lens altijd heel mooi, zeker vanwege de bokeh. Daarnaast is hij ook lekker klein en niet zo duur.

Cameratas
Het is heel onhandig dat ik deze nog niet heb, want zo kan ik mijn spiegelreflex nergens mee naartoe nemen! Voor deze vakantie kon ik gelukkig een tas van mijn moeder gebruiken maar het is wel zo handig om mijn eigen te hebben. Ik wil graag een kleine waar eventueel nog één extra lens bij kan. En dan ga ik ook nog mijn best doen om een beetje een leuke te vinden, want vaak zijn cameratassen niet de mooiste.

Laptopkoeler
Dit is een beetje een stomme wens, maar de ventilator van mijn laptop doet het niet goed meer waardoor hij de hele tijd oververhit raakt. Af en toe leen ik de laptopkoeler van mijn moeder en als ik die gebruik valt de laptop nooit uit, dus is het tijd om er zelf eentje te kopen.

Boeken en CD's
Omdat ik nooit genoeg kan krijgen!

  • The Help - Kathryn Stockett 
  • The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
  • The Kooks - Junk of the Heart
  • Two Door Cinema Club - Tourist History
  • Florence + The Machine - Ceremonials
  • Bon Iver - Bon Iver
Voor veel dingen moet ik nog wel even sparen maar over iets meer dan twee maanden ben ik jarig. Dat lijkt heel lang, maar de tijd gaat zó ontzettend snel! Wat staat er op dit moment op jouw wishlist?