Pagina's

Happy things

Ik ben eigenlijk niet de meest positieve persoon op aarde. Vaak denk ik eerst aan wat er allemaal mis kan gaan en aan wat ik allemaal nog voor stomme dingen moet doen. Dat is eigenlijk best irritant, en daarom besloot ik het eens helemaal anders te doen door allemaal positieve dingen op te schrijven! Het leek me meteen wel leuk om deze lijst met jullie te delen.
  • Mijn koffer inpakken. Ik vind dat zo leuk om te doen en ik maak er altijd een uitdaging van om zo mijn mogelijk mee te nemen, haha. 
  • Eerste twee uur vrij zijn op maandag:  rustig opstaan, douchen en ontbijten en daarna nog even bloglovinnen en zelf bloggen. 
  • Foto's van Polen terugkijken. Op de meeste sta ik heel oncharmant maar de herinneringen erbij zijn gewoon heel leuk.
  • Een nieuwe volger krijgen op Tumblr. Het verbaast me elke keer weer dat iemand mijn blog de moeite waard vindt om te volgen!
  • Een punt van mijn to-dolijstje afstrepen.
  • Iets nieuws ontdekken op mijn camera.
  • Lekker kunnen slapen. In Polen werd ik standaard om kwart over 6 wakker en dat was niet chill.
  • Een goede shuffle hebben op mijn iPod.
  • De geur van goedkope Engelse pockets.
  • Leuke vooruitzichten! Op de dag dat jullie dit lezen heb ik al vakantie, ga ik 's avonds pizza's maken met vriendinnen en daarna naar een feestje. Ik kan daar echt naartoe leven.
  • Zon! Mijn vertrouwen in het feit dat we ooit nog een normale lente krijgen komt langzaam terug.
  • Een good hair day hebben. Dat gebeurt dus helaas bijna nooit....
Waar word jij nou echt blij van?