Pagina's

Ik ga naar Friesland!

Ik ben net een weekje thuis van Polen maar het is alweer tijd voor de volgende reis! Deze keer ga ik met mijn ouders en broertje naar een huisjespark in een dorpje in Friesland. Jessica komt ook met haar gezin, net zoals drie jaar geleden, dus het wordt supergezellig!

In dat dorpje wordt met Koninginnedag altijd een fietstocht georganiseerd en in de omgeving zijn genoeg andere dingen te doen. De vorige keer zijn we vanaf Stavoren met de veerpont naar Enkhuizen gegaan voor het Zuiderzeemuseum. Deze keer kan ik mijn ouders hopelijk meeslepen naar Groningen of Sneek want ik moet nog een activiteit doen voor CKV. Verder ga ik natuurlijk nog uitrusten, een heleboel foto's maken, de verjaardag van mijn moeder vieren en helaas helaas ook iets voor school doen.

Volgende week vrijdag (6 mei) ben ik weer thuis! Ik heb daar geen wifi maar ik kan wel Twitteren op mijn mobiel. En ik heb een aantal posts ingepland dus het zal niet helemaal stil zijn op Lisa Loves. Bij dit artikel heb ik trouwens een aantal foto's van vorig jaar gestopt. De meeste zijn gemaakt met mijn geweldige *ahum* LG Cookie die ik toen nog had, maar het gaat om het idee.

Ga jij nog wat doen deze vakantie?