Pagina's

Mei 2012 #2

En het is weer tijd voor een nieuw maandoverzicht! Ik heb er begin mei al eentje gedaan, dus eigenlijk is het een half maandoverzicht, maar goed. Ik heb deze twee weken veel genoten van het lekkere weer en ben voor mijn doen best veel weggeweest, dus deze keer is het een stuk interessanter voor jullie denk ik.

Spiegelreflex

DSC_1193De schildpad van Eline! Jammer van de stekkerdoos, maar goed.



DSC_1232Taart die Eline en ik gemaakt hebben voor haar gastgezin. Ik vind hem echt heel goed gelukt!
DSC_1477Mooie luchten.
DSC_1492En mijn 88 palette kwam binnen! Hij kwam uit Shanghai enmijn ouders wisten écht niet wat het was. Zij vonden het dus veel spannender dan ik, haha.
DSC_1525Papa heeft een poster voor de marathon op mijn raam gehangen. Heel ironisch aangezien ik totaal geen conditie heb, haha.
DSC_1547DSC_1552
Normale mensen schrikken zich rot als er een kikker in de tuin zit en proberen hem zo snel mogelijk weg te jagen. Ik rende daarentegen snel naar boven om mijn camera te halen.
DSC_1565
Alvast een agenda gekocht! Beetje vroeg, maar voor twee euro kon ik hem niet laten liggen.

Mobiel

IMAG0583Lord of the Flies lezen voor Engels. De vorige eigenaar van het boek heeft er water overeen gegooid of zo, echt zonde!IMAG0586IMAG0590Op bezoek bij een atelier met school. We gingen naar een mevrouw die alles deed wat maar creatief was, ze had voor alles een projectje. En ze was zo grappig! We moesten een bolletje van vilt maken, heel leuk haha. Hier stond de ISO van mijn mobiel dus nog op 800, heel veel ruis dus.IMAG0593Mijn haar nadat ik het meer dan 24 uur in een knotje had gehad. Na het wassen zat het nog steeds ongeveer zo…IMAG0595IMAG0596Pizza eten met mensen uit de klas lekker!IMAG0605In de tuin liggen. Ik hou niet zo van zonnen, maar 20 minuutjes per dag hou ik wel vol en dan wordt ik toch bruin!IMAG0611Mango-passievruchtsmoothie van Albert Heijn, heerlijk! En zo krijg ik toch mijn vitaminen binnen.IMAG0617Pauze in de zon. Op dit veld moesten we de dag ook gymmen, ik heb 50 minuten non-stop in de zon gestaan. Gelukkig had ik me ingesmeerd dus mijn schouders zijn goed bruin geworden!IMAG0622Het leukste onderdeel van het pakketje: bubblewrap!IMAG0627Lensdoekje van mama gekregen, toch wel handig. IMAG0628Mama had per ongeluk een pakket gekocht waar een Marie Claire bij zat., dus ging ik die maar lezen. Ik ben niet echt van de tijdschriften maar af en toe vind ik het wel leuk.IMAG0632Weer een sapje van Albert Heijn! Ik haalde dit in mijn tussenuur en het was o lekker! Ik moet mijn ouders echt overhalen om een blender te kopen, haha.IMAG0634Tijdvakkendossier maken in de tuin. Je moet bij elke paragraaf uit het boek een omschrijving maken en dan een persoon en gebeurtenis op het internet zoeken, wat een werk!IMAG0635Deze keer deed ik yoghurt bij mijn aardbeien, voor de verandering!IMAG0638
Goed bezig voor het milieu! Ik ben de enige die de folders leest (en dan lees ik alleen die van de drogisten, HEMA en boekenwinkels) en dat kan ik net zo goed online doen. Daarom heb ik maar zelf ja/nee-stickers besteld.
Mijn collectie ijsjes! Ik ben drie keer naar de ijssalon in de stad geweest (je moet toch wat met je tussenuren) en heb elke keer een nieuwe smaak geprobeerd: passievrucht, mango en karamel. Ook hebben een paar mensen uit de klas het voor elkaar gekregen om ijsjes te mogen halen onder Frans en Nederlands en had ik thuis nog een ijsje. Heerlijk!

En dat was het alweer! Heb jij nog lekker veel ijs gegeten deze week?