Pagina's

Tussen twee regenbuien door

Over het algemeen vind ik het helemaal niets om plantjes en bloemen te fotograferen. Bomen vind ik wél leuk, maar met een klein bloemetje kan ik helemaal niets. Maar fotograferen in de tuin wordt opeens een stuk interessanter als het net heeft geregend! Dus heb ik dinsdag, toen het even tien minuutjes droog was, geprobeerd wat foto’s van de tuin te maken. Hier het resultaat! Alle foto’s zijn trouwens gemaakt met de 18-200mm lens, wat wel even wennen was. Mijn kitlens kan veel dichterbij komen terwijl je met deze lens veel verder weg moest staan en dan moest zoomen.

DSC_0404DSC_0413DSC_0407DSC_0440DSC_0454DSC_0445

Gelukkig stonden onze moederdagcadeautjes veilig onder het afdakje!

Voor mijn gevoel gaat het al steeds beter met fotograferen! Ik probeer ten minste een keer per week buiten foto’s te maken. Ik gebruik mijn camera natuurlijk ook binnenshuis, maar daar kan ik meestal niets origineels vinden om te fotograferen.  Ik word nog wel raar aangekeken als ik met zo’n grote camera over straat loop, maar dat neem ik dan maar voor lief.