Pagina's

Vraag het Lisa


Ik blog inmiddels al ruim drie jaar, maar ik kwam er pas achter dat ik jullie nog nooit de gelegenheid heb gegeven om vragen aan mij te stellen! Daar moest natuurlijk een keertje verandering in komen, want misschien zijn er wel bezoekers die al maanden met een brandende vraag zitten... maar of je nou al maanden met een vraag zit of er nu tijdens het lezen tien verzint, vandaag mag je ze stellen.

Je mag me over alles vragen stellen: mijn blog, mijn privĂ©leven (zo klinkt het net alsof ik een BN'er ben, haha)... of ik alle vragen ook daadwerkelijk ga beantwoorden weet ik niet, maar ik denk dat jullie zelf wel begrijpen waar de grens ligt. Over ongeveer een week zal ik de vragen in een artikel beantwoorden. Dat betekent dus dat jullie een week de tijd hebben om mij alles te vragen!