Pagina's

Delicious fruit

Ik hou van fruit. Het is lekker én gezond en het past bij heel veel andere etenswaren, zoals noten, yoghurt en chocola. Ik doe aardbeien, blauwe bessen en walnoten in een bakje met wat yoghurt: heerlijk! Ik hou niet zo van appels en peren maar het fruit dat in de lente en zomer te koop is vind ik heerlijk! ‘s Zomers eet ik het dan ook bijna elke dag en dat merk ik dan ook meteen aan mijn huid. En dan is er nog één ander leuk dingetje aan fruit: het is hartstikke fotogeniek! Daarom heb ik een paar hele mooie en vrolijke fruitfoto’s bij elkaar gezocht. Klik op de foto voor de bron.

crues:

Gene & Jill (by Collin Hughes)
intellectualequilibrium:

- (by cherylraharjo)
avi0n:

I don’t even like them by definitely ∞ dope on Flickr.
demurre:

Smultron (by zapxpxau)
ishuman:

Blueberries Fulton Street Farmers Market July 02, 20113 by stevendepolo on Flickr.
cosive:

(by Nathiya)
Het enige nadeel aan fruit vind ik dat de meeste soorten totaal niet vullen. Na het eten ervan heb ik nog steeds evenveel honger. Je kunt er dus wat yoghurt bij doen, maar aardbeien zijn ook lekker op brood of op beschuit. Het is ook lekker met een bolletje ijs. Als je een blender hebt kun je natuurlijk smoothies maken (klik hier voor een basisrecept) voor bij je ontbijt of lunch. Om het gezonde effect helemaal weg te halen kun je er iets mee bakken, zoals een crumble of cheesecake. Met appel kun je een lekkere waldorfsalade maken en manderijnen zijn lekker door de rauwe witlof. En dan kun je het nog bij je pannenkoeken doen! Mogelijkheden genoeg, en dat is nou juist zo leuk aan fruit.

Heb jij na het zien van deze foto’s ook zo’n ontzettende zin in fruit? En wat is jouw favoriete fruit?