Pagina's

Verjaardagscadeautjes

DSC_2706
Afgelopen week was ik jarig en dat heb ik drie keer gevierd! En daar horen natuurlijk ook cadeautjes bij. Eerst wilde ik ze niet laten zien omdat het ergens wel een beetje raar is om gekregen dingen te laten zien, maar eigenlijk kan het geen kwaad.

101NCD60
Laten we beginnen met het grootste cadeau: de Nikkor 50mm f/1.8G! Een nieuwe lens voor m’n camera dus. Hij viel iets duurder uit omdat ik de AF-S moest hebben, met een scherpstelmotor in de lens zelf. Ik moest dus zelf iets bijbetalen, maar dat maakt verder niet uit. Ik ben er echt heel blij mee! Het is wel een beetje wennen maar gelukkig heb ik de hele vakantie om ermee te oefenen. Deze foto is trouwens gemaakt met de Nikon D60 en de 35mm 1:1.8 van mijn moeder.


DSC_2724
Ik heb mijn broertje een lijst met CD’s gegeven en deze twee heeft hij uitgezocht. Het was echt een hele leuke verassing dat hij er twee had gekocht! Het zijn Passive me, Agressive you van The Naked and Famous en This Modern Glitch van The Wombats.

DSC_2726
Op mijn feest heb ik heel veel kaarten, cadeaubonnen en geld gekregen.. Ook kreeg ik een superleuk cupcakepakket! Er zaten papiertjes, sprinkles, icing en decoratiehartjes in, en alles was roze! Er zat ook een cupcakemix bij en die zal ik na de vakantie nog reviewen omdat ik er erg benieuwd naar ben: er moet namelijk sla-olie in de cupcakes. Ik kreeg trouwens ook nog een Flügel van Jason maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.

DSC_2725
Ook heb ik nog twee bakboeken gekregen. In de bovenste staan vooral lekkere recepten en in de ander wat basisdingen en –recepten plus recepten voor drie verschillende dessert tables. In elk hoofdstuk staan verschillende kleine taartjes en koekjes die je bij de taart kunt serveren om een complete dessert table te maken. Ik vind alleen de schrijfstijl een beetje irritant maar het gaat natuurlijk om de recepten.

DSC_2729
Op mijn verjaardag kwamen Sylvia, Michelle en Eline ‘s avonds langs. Sylvia en Michelle hadden samen een superleuk pakket gemaakt. Er zat een boekenbon van 5 euro in, een heerlijke reep chocola, een Elle, een schattig pakketje van The Body Shop en chocolaatjes, ehhm… chocoladezeepjes dus.

DSC_2737

En laten we het leukste cadeau voor het laatst bewaren: het pakket van Eline! Ze heeft gewoon allemaal dingen bij de Albert Heijn gekocht, haha. Het eerste wat ik eruit grabbelde was een parachutemannetje. Hij doet het echt goed, haha. Verder had ze een tandenborstel (altijd handig), de Linda Meiden en strawberry tictacs gekocht. Maar het laatste cadeau wat ik uit de zak mocht pakken was toch wel het leukste: de DVD van Justin Bieber! Ik moest er natuurlijk heel hard om lachen, haha. Dit is trouwens dezelfde vriendin als met wie ik de kinderachtige kaarten had gegeven. Misschien is dit niet al te goed voor haar imago: sorry Eline!

Zoals jullie zien ben ik heerlijk verwend! Ik kan in elk geval lekker gaan bakken en de tictacs en tijdschriften zijn heel handig voor op vakantie. De foto’s zijn trouwens niet helemaal goed gelukt maar ik wilde ze met mijn nieuwe lens maken en 50 millimeter is eigenlijk net iets te dichtbij voor mijn kast. De volgende keer zal ik de foto’s weer op de tuintafel maken, heb ik meteen geen last meer van mijn groene muur!