Pagina's

It's my birthday!


Jullie weten vast al wel dat ik mijn verjaardag heb gevierd voor vrienden en vriendinnen, en vandaag ben ik écht zestien geworden! Vanaf vandaag mag ik onder andere mijn scooterrijbewijs halen (wat ik overigens nooit ga doen), in een Canta rijden en uitgaan!  Ik vind zestien worden wel een beetje overrated, maar 16 is alsnog een véél leukere leeftijd dan 15, haha. 

Vandaag komen er als het goed is een paar vriendinnen taart eten, dus waarschijnlijk sta ik 's ochtends nog een tijdje in de keuken om de taart (af) te maken. Ik vind het trouwens hartstikke leuk om taarten te maken dus dat is echt niet erg, haha. Ik ga er gewoon een leuke dag van maken, ook al heb ik verder totaal geen plannen. Het is wel jammer dat er altijd al veel mensen op vakantie zijn maar toch ga ik er een leuke dag van maken!