Pagina's

Vakantie-update: Frankrijk!

Jullie hebben er -op het feit dat ik niet op jullie reacties reageerde- waarschijnlijk niet veel van gemerkt, maar ik ben op vakantie! Zondag 15 juli vertrok ik richting het Baskenland, in het zuidwesten van Frankrijk. Inmiddels zijn we aangekomen bij een andere camping, aan de rivier de Lot. Deze camping is een stuk levendiger is gratis wifi bij de bar, dus ik vond het wel even tijd voor een update!

We wisten pas twee dagen van tevoren waar de reis heenging dus ik zat een beetje in de stress. Ik had ook niet genoeg om genoeg blogposts vooruit te schrijven maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen. Nu vind ik het heerlijk dat we gewoon even geen plan hebben: we kunnen naar huis gaan wanneer we willen. Vorige week hebben we een hoop uitstapjes gemaakt (dat moest ook wel, op die camping was niets te beleven) maar nu doen we het rustig aan. Gisteren zijn we alleen even van de camping geweest om boodschappen te doen. Ondanks dat er een verschrikkelijke stank in mijn tent hangt en ik dus bij mijn ouders en broertje in de tent moet, heb ik de afgelopen twee nachten heerlijk geslapen. Ja, ik hou van vakantie!

Morgen wordt het heel heet (lees: 36 graden). Gelukkig is onze plek  grotendeels in de schaduw en kan ik lekker afkoelen in het zwembad. Daarna gaat het volgens de voorspellingen onweren maar ik zie wel hoe dat uitpakt. Volgens het plan van nu kom ik volgende week maandag weer thuis en daarna komen er weer nieuwe blogposts aan! Geniet  van jullie vakantie!