Pagina's

Dingen die ik nooit zal begrijpen

  • Hoe ik tijdens de Franse les over ecologische problemen en misdrijven kan praten, terwijl ik in Frankrijk niet verder kom dan bonjour, merci en excusez-moi
  • Waarom de pepernoten in september al in de winkel liggen.
  • Hoe heel veel mensen niet begrijpen dat de persoonsvorm (in de hij/zij-vorm dan) op een T eindigt. 
  • Waarom er geen geurkaarsen bestaan die naar nat bos ruiken.
  • Waarom sommige meiden het verschil tussen een legging en een broek niet kunnen zien.
  • Hoe muggen mij 's nachts op mijn been kunnen steken, terwijl ik gewoon veilig onder de dekens lig. 
  • Waarom mijn bril na 5 minuten alweer vies is.
  • Waarom ik mijn bril überhaupt nog schoonmaak.
  • Waarom iedereen zo'n hekel heeft aan de timeline. Het is misschien een beetje onoverzichtelijk maar wel veel mooier.
  •  Waarom ik mijn bureau elke dag wel twee keer kan opruimen.
  • Waarom ik na 12 jaar nog steeds niet normaal kan knippen (oké, dat komt door mijn linkshandigheid. Maar het is alsnog vervelend)
  • Hoe ik aan die reusachtige blauwe plek onder mijn knie kom.
Wat zal voor jou altijd een mysterie blijven?

PS: blogposts zonder foto's zijn stom, dus hier hebben jullie een mooi plaatje van luchtballonnen. Ook al heeft dat eigenlijk niets met het artikel te maken, haha.