Pagina's

Inspiratie: zee

Als je aan vakantie denkt, denk je waarschijnlijk ook vrij snel aan zee. En ook al is de vakantie voor velen al (bijna) voorbij, het is nog niet te laat om nog even weg te dromen bij mooie zeefoto's! Behalve een leuke vakantiebestemming is de zee namelijk ook een prachtig onderwerp om op de foto te zetten. Elke keer en op elke plek ziet het water er weer anders uit, zo bijzonder! Stiekem zitten er ook een paar meertjes en een waterval tussen, maar ach.
Bron

Bron

Bron

Bron

Bron

Bron
Ja, ik hou van de zee! Zo mooi met al die verschillende tinten blauw en groen, de grote golven en het water dat tegen de rotsen botst. Eigenlijk vind ik het ook wel fijn om in de zee te zwemmen! Het zoute water is niet altijd even lekker, maar dat heb ik liever dan het drukke zwembad. Helaas ben ik een minder groot fan van drukke en hete stranden. Ach, dat neem ik maar voor lief!

Wat vind jij van de zee? Zwem je er weleens in of koel je liever af in het zwembad?