Pagina's

New bag

DSC_0478

100D310012
Vorig jaar ging ik op zoek naar een nieuwe schoooltas,  maar ik kon gewoon geen goede tas vinden die er ook nog een beetje leuk uitzag. Daarom heb ik noodgedwongen met mijn Los Angeles-tas rondgelopen, zo'n toeristentas die iedereen wel heeft. Niet echt ideaal, aangezien die totaal niet stevig zijn en zo'n irritante losse bodem hebben. 

Dit jaar moest ik maar weer een poging wagen, en nu is het wél gelukt! Bij de Invito (waar de halve school hun tas vandaan haalt, maar dat maakt mij niet uit) vond ik deze tas en hij is bijna perfect! Er zitten geen frutsels aan en hij ziet er ook niet vintage uit, twee dingen waar ik me echt aan erger bij een tas. Toch is hij niet saai door de stiksels. Ik hang mijn tas meestal om mijn arm maar het hengsel dat erbij zit is ook handig, en lekker breed. Ik kan er makkelijk A4-boeken en mappen in kwijt, ook al ziet hij er op het eerste gezicht niet zo groot uit. Tot slot zitten er meerdere vakjes in, bij mijn oude tas moest ik het met één vakje doen. 

Ik moet nog maar even zien hoe lang hij het uithoudt, aangezien de tassen van Invito niet bekend staan om hun lange levensduur. Ach, voor 39,95 hoor je mij niet klagen!

Wat voor tas gebruik jij voor school/studie?