Pagina's

Juli 2012

Het is alweer een paar dagen augustus, de tijd vliegt! Misschien voelt het zo omdat ik ruim twee weken op vakantie ben geweest? Anyway, juli stond in het teken van school afronden, mijn verjaardag vieren en, zoals ik al zei, op vakantie gaan.
DSC_2604Klaar voor het feestje!

100MEDIA2Mijn vriendin Julia is voor 9 weken naar Amerika dus hield ze een klein afscheidsfeestje! We hebben heel veel gegeten op de trampoline en bij het vuur gezeten.
IMAG0687Uitgeschoten met de kleurstof, oeps…
IMAG0689Domino’s eten! Deze foto is een beetje vies maar het gaat om het idee, haha.
IMAG0695
Verse koekjes uit de oven.
IMAG0696Wachten op de trein! Dit was dus de trein aan de overkant, ik ga het niet riskeren om éérst een goede foto van de trein te maken en dan pas in te stappen, haha.

Foto van Marjolein
Bloggersmeet in Walibi! Ik heb er verder niets meer over geschreven omdat ik daarna direct op vakantie ging, maar het was echt heel leuk! Ik had nog geen van de bloggers gemeet maar het was helemaal niet zo awkward als ik verwacht had! Het waren allemaal echt superlieve meiden en het was heel leuk om ze te kunnen ontmoeten! Ik was die dag in 7 achtbanen geweest (in alle ‘grote’ achtbanen één keer en in de Goliath en Robin Hood nog een keer) dus die avond kon ik gewoon niet in slaap vallen omdat het de hele tijd voelde alsof ik nog in een achtbaan zat. Ach, dat was het zeker waard": ik hou van achtbanen! voor een sfeerimpressie kun je hier de video van Soesja bekijken, en Laura en Floor en Marjolein hebben ook nog een verslag geschreven.
DSC_0074
Als het eten in een restaurant niet zo lekker is, maakt dit het wel weer goed. <3
DSC_0201De brug van Cahors
IMAG0701
We wilden uit eten gaan in een dorpje maar het was daar helemaal uitgestorven. Gelukkig was er wel een leuke kerk, haha.
IMAG0707
Toen gingen we naar een pizzeria in een ander dorpje. Op de standaardpizza’s stond al een paar keer friet, wat ik een beetje vreemd vond. Voor 10 euro kon je je eigen pizza samenstellen, dus nieuwsgierig als ik was koos ik voor friet op m’n pizza. Je kreeg dus gewoon een berg friet! Dit kreeg ik natuurlijk nooit op maar het was wel grappig en de combinatie was best lekker, haha.
DSC_0256Door alle regen zijn de hortensia’s in de tuin een beetje geëxplodeerd.
Dit was, zoals jullie inmiddels wel van mij gewend zijn, weer een behoorlijk chaotische post. Aan de ene kant weerspiegelt dit wel mijn leven van dit moment: door de vakantie is alle structuur weg. Ach ja, daar is vakantie voor!