Pagina's

Makes me happy

Ik heb wel eens eerder over dingen die ik leuk vind geschreven, maar eigenlijk moet ik dat vaker gaan doen. Het is namelijk belangrijk om van (kleine) dingen te genieten. Natuurlijk Lisa... Sinds wanneer klink ik zo zweverig? Goed, hier word ik dus blij van:
w4lrusss:

untitled by you brought us stickers on Flickr.
  • Leuke plaatjes van lachende lama's (het is dus een lama, dankjulliewel)
  • Dat de ventilator van mijn laptop het na 8 maanden opeens weer doet.
  • Vanuit mijn slaapkamer bliksem kijken. Bliksem is echt mooi (alleen minder leuk als je moet fietsen terwijl het bezig is).
  • Bloggen in de tuin.
  • Spullen weggooien. Stapels tijdschriften, werkboeken en andere blaadjes waar ik toch al niets meer mee deed, zo de prullenbak in. Heerlijk!
  • Bellen blazen met mijn broertje. Op mijn kamer, gewoon omdat het kan.
  • Boeken kaften en het in één keer goed doen. Boeken kaften is stom, maar als het lukt en ook nog eens mooi is valt het best wel mee. 
  • Met je mes in een nieuwe en egale pot pindakaas gaan.
  • En in dezelfde categorie: je vinger in een nieuw potje vaseline steken.
  • (Veel) inspiratie hebben
  • Je telefoon die aangaat terwijl je dacht dat hij het niet meer deed. Ook al is dat ding nog zo irritant.
  • In bed liggen en je realiseren dat je heerlijk ligt zo heerlijk dat het niet uitmaakt dat je niet kunt slapen.
  • Een tweet binnenkrijgen van Maartje die je recept heeft geprobeerd.