Pagina's

Tag: 10 t/m 1

Ik ben door Marjolein getagd voor deze 10 t/m 1-tag! Ik had hem al vaker gezien op andere blogs en ik vond de vragen eigenlijk wel lastig. Toch is het me gelukt om hem in te vullen, en vandaag kunnen jullie mijn antwoorden lezen! Het is dus de bedoeling dat je op de eerste vraag tien antwoorden geeft, op de tweede negen... enzovoort!  

10 dingen over mij
  • Ik weet altijd binnen een paar dagen het nieuwe rooster van mij en m'n klasgenoten uit mijn hoofd
  • Ik ben verslaafd aan Vaseline  
  • Over een paar weken begin ik aan mijn zesde jaar keyboardles 
  • 's Ochtends ben ik altijd mijn bril kwijt
  • Mijn favoriete fruit is druiven
  • Ik heb totaal geen ruimtelijk inzicht
  • Toch kan ik wel kaartlezen
  • Mijn slechtste vak is gym
  • Ik twijfel over alles
  • Ik ben geboren met een plat achterhoofd en heb daarom als baby een helmpje gedragen
palides:

74360010 (by heatherchipps)
9 dingen die ik leuk vind
Verdiept raken in een goed boek x foto's maken x lieve reacties x stedentrips x iets lekkers bakken x achtbanen x opruimen x dagjes weg met vriendinnen x blogs lezen

8 dingen die ik niet leuk vind
Muggen x mensenmassa's x talentenjachten x rotzooi x geen geld hebben x tot na twaalven bezig zijn met school x negatieve mensen x inspiratieloos zijn


7 plekken waar ik graag ben
Op mijn kamer x op de bank x in een grote stad x op een camping x buiten in het park x in de trein x in een  grote boekwinkel

6 manieren om mijn hart te winnen
Lief zijn x grappig zijn x me vertrouwen x me leuk vinden zoals ik ben x eerlijk zijn x me verassen 


5 plekken waar ik nog heen wil
New York x  Sint Petersburg x Canada x BraziliĆ« x Barcelona

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
Mijn ouders x mijn broertje Willem x Vriendinnen x Mijn blog en bezoekers (jullie dus!)


3 van mijn lievelingsliedjes
Florence and the Machine - Strangeness & Charm
Mumford & Sons - The Cave
The Maccabees - Bicycles

rarum:

Coming back by dirtyfromtherain on Flickr.
2 wensen
In een grote stad wonen/studeren x gelukkig zijn


1 laatste woord
Smile!

Dit waren de antwoorden! Ik tag Jessica, Beau en Harmke, maar iedereen mag hem overnemen!