Pagina's

Augustus 2012

September is begonnen, en dat betekent dat het tijd is voor het maandoverzicht van augustus! Deze maand stond in het teken van uitrusten, nietsdoen en genieten van de vakantie. Op de laatste week na dan. Afgelopen week moest ik namelijk weer naar school. Ik heb deze maand voor mijn doen veel foto’s gemaakt, alleen ben ik wel ergens vergeten de ISO van 800 af te halen. Daardoor zit er nu veel ruis op de foto’s, jammer… Lees snel verder voor de foto's van deze maand!
IMAG0710
Later wil ik echt een Henry-stofzuiger! Als je zo'n vrolijke stofzuiger ziet heb je toch meteen zin om te stofzuigen? Nou ja, ongeveer dan... Bij die winkel hadden ze de Hetty staan maar stiekem vind ik de Henry (mannelijke versie) leuker.
Sjoelen met mijn moeder! Ik had het al heel lang niet meer gedaan maar het ging op zich best goed.
IMAG0713
Foto's kijken met een vriendin van toen we klein waren. Zoals je kunt zien kennen we elkaar al heel erg lang!
IMAG0715
Jessica kwam logeren en we gingen de boeken van mijn broertje kaften. Op de dag dat hij dit vak had, heeft hij deze kaft er snel afgescheurd, haha. De rest hebben we wel gewoon grijs gekaft, zo gemeen zijn we niet.
IMAG0716
Monopoly spelen met Jessica. We hebben echt een oude versie met guldens en kleine bedragen (dus 200 startgeld in plaats van 20.000) maar dat vind ik veel leuker dan die nieuwe!
One Day! Ik heb bijna drie weken met dit boek gedaan en dat is heel lang voor mij, maar hij was wel heel mooi! / Onze grote vriend Justin Bieber heeft in een paar nachten heel veel beesten vermoord / nieuw hemdje gekocht bij de Sting. Ik twijfelde eerst heel erg maar ik vond het toch wel heel erg leuk, heb geen spijt dat ik hem toch meegenomen heb!
IMAG0720
Brief van Eurocamp. We hebben ooit één week in een huurtent van hun gezeten (hoezo vaste klant?) en ze wilden nu al dat we een vakantie voor 2013 gingen boeken. Deze vakantie was nog niet eens voorbij!
IMAG0721
Met mama in het zonnetje lunchen bij La Place met heerlijke sinaasappelsapIMAG0729
Dit is de enige reden waarom ik nog chocola eet. Eigenlijk zijn losse blokjes chocola niet zo heel bijzonder, maar die Daim... Heerlijke combinatie!IMAG0731
Ik ging een smoothie maken en hij schuimde een beetje... Gelukkig smaakte hij wel heel goed!IMAG0732
Ik hou van IKEA, en ook van hun catalogus. Ik had niet veel tijd de afgelopen dagen, maar dit weekend ga ik hem uitgebreid bestuderen!
IMAG0733
Witte chocolade snippers. Ja, over zulke fouten kan ik me echt druk maken, heel erg van mij.IMAG0736
Het was tijd om mijn grote vriend de grafische rekenmachine weer uit de kast te halen. Niet dus, ik heb echt een hekel aan dat ding. Hij typt zo stroef! Als ik de kans krijg gebruik ik nog steeds liever mijn Casio uit de onderbouw. IMAG0737
Het eerste boek van mijn bestelling van The Book Depository kwam binnen. Dit is wel echt mijn logica: illegaal een boek lezen en het daarna alsnog kopen omdat ik het zo geweldig vond. Ach, hij kostte me nog geen zeven euro!
IMAG0738
En het tweede boek. Ik moet er nog twee krijgen dus. Het is echt leuk om ze allemaal los te krijgen, dan heb ik vier keer een feestje met uitpakken in plaats van eentje, haha.
IMAG0739
En de boekenleggers van deze website zijn ook altijd zo leuk! Bij One Day kreeg ik er eentje met allemaal activiteiten, en daaronder stond hoeveel calorieën een volwassene daar nou mee verbrandde. En dit zijn dus de favoriete boeken volgens klanten van Goodreads! Van zulke kleine dingetjes word ik echt blij. Van deze lijst heb ik er trouwens vijf gelezen, in eentje ben ik bezig en er staan er acht op m'n to read list. Best een redelijke score, al zeg ik het zelf.


Deze week had ik mijn eerste lesweek en het viel best mee! Mijn langste lesdag is maandag maar die dag sloeg ik al over, dinsdag had ik het eerste uur vrij en een tussenuur, woensdag kon ik in mijn tussenuur van het zonnetje genieten en donderdag viel mijn laatste uur uit. Ik heb dus nooit meer dan vier lesuren gehad, heerlijk! Sowieso heb ik een fijn rooster, maar die uitval maakte het net ietsje beter. Met opstaan ging het ook goed en huiswerk maken voelde niet eens zo heel vervelend. Ik ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud. Niet lang vrees ik, haha.

En nu is het alweer september! Volgende week zaterdag komt mijn Poolse uitwisselingsstudent en dan gaan we natuurlijk allemaal leuke dingen doen. Verder heb ik een paar feestjes en natuurlijk school. Voor ik het weet is het al oktober!