Pagina's

Wishlist: herfst 2012

wishlis herftst 2012

De meteorologische herfst is weer begonnen, en over een paar weken is ook de echte herfst weer aan de beurt. Ik moet er nog helemaal niet aan denken eigenlijk… maar een nieuw seizoen betekent ook dat ik weer een nieuwe wishlist op mag stellen! Normaal heb ik eigenlijk niet zoveel te wensen, ik ben gewoon niet zo materialistisch ingesteld. Maar aan de andere kant wil ik wel graag een mooie telefoon en camera. Daardoor ben ik wel een goede spaarder geworden, maar soms is het gewoon leuk om wat kleine dingetjes te kopen. Nou ja, op naar mijn wensen dus!

1. een reflectiescherm is iets wat ik al een langere tijd wil hebben. Ik ben de laatste tijd niet zo veel meer bezig met fotografie, maar ik wil er toch weer vaker tijd aan besteden. Op de fotografiecursus die ik twee jaar geleden heb gevolgd gebruikten we een reflectiescherm voor portretten en ze werden er echt veel mooier van! Dit is een lekker basic reflectiescherm met vijf verschillende doeken. En hij is helemaal niet duur! Als je geïnteresseerd bent: je kunt hem hier kopen.

2. Ik vind blousejes heel fijn voor als het een beetje van dat tussenweer is: niet heel warm en niet heel koud. Ik heb er alleen maar eentje die ik echt naar school aan kan. Ik heb er meer nodig! Bij ons op school is het heel warm dus ik denk dat ik ze nog wel een tijdje aan zou kunnen. Deze is van de Pull & Bear.

3. Viva la Juicy! Alleen de naam is al geweldig. Ik had hier ooit een testertje van en hij ruikt heerlijk. Niet echt een luchtje dat ik elke dag op zou doen, maar wel geschikt voor een feestje. Jammer genoeg is hij niet bepaald goedkoop…

4. Deze stond al eens eerder in een wishlist, maar ik heb hem nooit gekocht. Doordat verschillende blogs over het Moleskine Style Journal schrijven begint het toch weer te kriebelen om dit Book Journal aan te schaffen. Natuurlijk heb ik Goodreads, maar alles in een boekje opschrijven is toch leuker en overzichtelijker.

5. Ik heb nog steeds een lamp uit mijn kindertijd en daar moet wel eens verandering in komen! Deze lamp van IKEA is leuk, goedkoop (2,99!) en je kunt hem zelf versieren. Ik heb een leuke tutorial gezien met papieren vlaggetjes om deze lamp heen en dat lijkt me echt leuk om na te maken! Ik weet alleen niet dat het brandveilig is.

6. Een wishlist van mij is niet compleet zonder boeken! Ik wil al een lange tijd boeken van John Green lezen. Looking for Alaska staat al heel lang op mijn lijstje, maar The Fault in our Stars lijkt me ook erg mooi.

7. En als laatste toch wel iets heel herfstigs: oversized truien! Niet té oversized, zodat ik ze nog wel naar school aan kan, maar wel zodat ik mijn (altijd koude) handen er lekker in kan verstoppen. Deze is van H&M.

Het is toch nog wel aardig veel! Gelukkig kunnen sommige dingen nog wel een tijdje wachten, want over 3 maanden is het Sinterklaas. De tijd vliegt!

Wat staat er deze herfst op jouw wishlist?