Pagina's

Makes me happy #2

Love! by fanz on Flickr.
Love! by fanz on Flickr.
  • Vroeg thuiskomen van school en een lekkere lunch maken
  • Dat gevoel wanneer je al je huiswerk voor de rest van de week al af hebt. Dat zal ik de rest van het schooljaar niet meer krijgen, maar het was leuk om eens gevoeld te hebben.
  • Mijn stijgende bezoekersaantallen. Dat is toch wel de allerleukste van deze lijst, denk ik! 
  • Leuke feestjes in het vooruitzicht.
  • De geur van een nieuwe deodorant als je al een hele tijd dezelfde gebruikt.
  • Speerwerpen met gym en de speer netjes met de punt in het gras gooien, in plaats van dat hij plat valt. Dat hij nog geen 5 meter ver komt doet er dan even niet toe. 
  • In het wild een antwoord gokken bij aardrijkskunde (we zitten met 5 mensen, dus vinger opsteken is een beetje overbodig) en het nog goed hebben ook. 
  • Na een lange dag in bed kruipen. En dan hoef ik nog niet eens meteen in slaap te vallen, alleen liggen in mijn heerlijk comfortabele en warme bedje is al fijn.
  • Het nieuwe album van the XX, en het nieuwe album van Mumford & Sons, en het nieuwe album van Two Door Cinema Club. Liefde. 
  • Moeite in een cadeautje steken en dan merken dat het echt gewaardeerd wordt door degene die het ontvangt. Ik probeer altijd iets leukers te geven dan geld en dat is vaak heel lastig! 
  • Lekker op de bank zitten met mijn grote vrienden: Ben en Jerry!