Pagina's

September 2012 #2

Het lijkt nog maar zo kort geleden sinds ik de eerste post over september online zette! En als ik naar mijn blog kijk is dat ook wel een beetje waar, in twee weken heb ik maar twee blogposts online gezet. Naast drukte met school heb ik daar nog een heel stom excuus voor: ik werd ziek. De uitwisselingsweek hakte er toch wel een beetje in, en dan had ik vrijdag ook nog eens een feestje... zondag was ik écht ziek en de week daarna was ik mijn stem grotendeels kwijt. De week daarna was ik nog erg verkouden maar gelukkig ben ik weer helemaal beter!

Deze twee weken stonden dus vooral in het teken van verkouden zijn. Verder had ik twee feestjes, een sollicitatiegesprek (zonder stem dus, maar het ging wel goed!) en begon de schooldrukte weer écht. 


Het EHBO-pakket bij verkoudheid en droge nagelriemen/lippen. Zeker nu het kouder wordt heb ik veel last van droge plekjes, vervelend!



Leuk stuk in de consumentengids over misleidende verpakkingen. Stiekem vind ik de consumentengids echt een leuk tijdschrift, haha.


Mysterieuze luchten, maar wel mooi!

 Om 10 uur 's avonds ijs eten, heerlijn met keelpijn. Dit is driechocolade-ijs van Herog en wat restjes vanille-ijs, heerlijk!

 Noodgedwongen aan de hoestdrank... Dit is zo vies, eerst smaakt het naar chemische banaan en dan opeens naar menthol. Maar ja, alles voor het goede doel...

Toen ik zaterdag mijn stem nog steeds niet normaal klonk (ik raakte hem dinsdag kwijt) vond ik mezelf zo zielig dat ik mijn vader vroeg of hij Ben & Jerry's mee wilde nemen. En hij deed het nog ook!


Ben & Jerry's vullen hun bakken ten minste goed! Jammer dat papa de lepel er al in had gezet, anders was het echt een perfecte foto van maagdelijk nieuw ijs geweest.


Eindelijk was het me gelukt om een mooie knot te maken! Helaas was dit net voor ik mijn haren ging wassen.


Die mensen bij Albert Heijn hebben een goede fantasie! Dit vonden Naaz en ik echt heel schattig, maar die knuffels waren iets te groot.


Planning gemaakt voor de tweede helft van de periode. Helaas moet ik er alweer wat dingen aan toevoegen.


Een blije Lisa: ik ben aangenomen! Zoals ik al zei had ik donderdag de 20ste een sollicitatiegesprek en ik heb ruim een week moeten wachten op de uitslag. Maar ik ben dus aangenomen, yes! Vrijdag ga ik naar de winkel en daarna zal ik er wel iets meer over vertellen. 


Alleen thuis met broertje, lekker pizza eten! Toen onze ouders vertelden dat we alleen moesten eten dachten we meteen hetzelfde: pizza dus.


Ik dacht ook eens origineel te zijn door een fietsstuurfoto te maken, haha. Helaas is de camera van mijn telefoon  niet bepaald scherp, dus is hij een béétje vaag.


En dit is waar ik heenging: keyboardles!


Snow Patrol luisteren, heerlijke muziek! Ik vond de band al heel lang leuk door mijn vader maar eigenlijk heb ik het pas een paar maanden op mijn iPod staan. Mijn oortjes zijn inderdaad behoorlijk gehavend, maar ze gaan al ruim één jaar mee, een wonder!

Klasgenootje Freek bij studio Max! Hij stond ook al in Volkskrant Magazine in een artikel over jonge ondernermers, echt zo leuk voor hem.


Een detailshot van mijn nieuwe cardigan van Pull&Bear. Ik vind het altijd irritant als vestjes/truien heel kort zijn en deze is lekker lang!

En nu is het alweer oktober! Eigenlijk was de tweede helft van september heel normaal, heel veel bijzondere dingen heb ik eigenlijk niet gedaan. Maar goed, dat is eigenlijk ook wel prima. In oktober wordt ik ingewerkt, is het herfstvakantie, heb ik twee schoolfeesten en de schoolmusical en moet ik vooral erg veel aan school doen, want begin november begint de toetsweek en eind oktober moet ik weer flink wat dingen inleveren. Ook ga ik weer proberen wat regelmatiger te bloggen en ik heb er vertrouwen in dat dat gaat lukken, want ik heb al behoorlijk wat ideeën.