Pagina's

Welkom nieuwe bezoekers! (voorstelrondje)


De laatste paar maanden zijn mijn bezoekersaantallen heel hard gestegen. Ook krijg ik steeds meer volgers en reacties. Dat vind ik echt superleuk: elke dag kijk ik weer met een glimlach naar de statistieken en ik vind het nog steeds heel bijzonder als iemand mijn blog leuk genoeg vind om te volgen. Dankjulliewel daarvoor! Maar wie zijn jullie eigenlijk? Vroeger had ik een klein groepje vaste bezoekers en had ik wel een aardig goed beeld van de mensen (meiden dan, of zijn er ook jongens die mijn blog volgen?), maar dat ben ik nu een beetje kwijt.

Want ik schrijf wel leuk allemaal dingen over mezelf, maar over degenen die dat lezen weet ik helemaal niet zo veel! En daarom wil ik vandaag een klein voorstelrondje houden. Niet zoals op school, waarbij je om de beurt je naam en hobby's moet noemen, want daar heb ik een verschrikkelijke hekel aan. Je leeftijd vind ik wél interessant om te weten, maar verder mag je gewoon zelf weten wat je mij wilt vertelt! En lurkers, laat je horen! Want ik weet dat ik er hartstikke veel heb, haha.

De allerbeste manier om meer over een persoon te weten te komen, is door het lezen van haar (of zijn) blog. En daarom mogen jullie ook even lekker spammen! Vertel gewoon kort wat over jullie blog en dan neem ik zeker een kijkje. Ik denk dat ik de meeste blogs van mijn vaste bezoekers wel ken, maar soms vergeet ik helemaal om op jullie blogs te kijken. Dit is dus een mooie reminder voor mij en misschien kun je zo weer wat nieuwe bezoekers binnenhalen. 

Ik zou het echt superleuk vinden als jullie allemaal iets over jezelf en over je blog vertelden! Zo krijg ik een goed overzicht voor wie ik nou eigenlijk schrijf, en bovendien mogen jullie lekker ongegeneerd spammen!