Pagina's

Zondag

Vandaag heb ik echt een heerlijk rustig dagje! Omdat het dinsdag studiedag is hoef ik niet zo ver vooruit te werken met school, waar ik dus helemaal geen zin in had. In de tijd dat ik deze foto's maakte en bewerkte had ik ook mijn economieachterstand in kunnen halen, maar dat komt nog wel. Ik wilde een aantal foto's die ik heb gemaakt met jullie delen, dus vandaar een extra post op zondagmiddag! De foto's zijn bewerkt met deze actions.


Herfst! Binnen een paar weken zullen deze blaadjes er ook wel afvallen en dan zijn ongeveer alle bomen kaal, helaas. In de buurt zie je nu kale, groene, gele, bruine en rode bomen en dat ziet er zo leuk uit!


Mijn nieuwe liefde die ik dit weekend grijs draaide: Babel van Mumford & Sons.


Dit magazine kocht ik natuurlijk om te lezen en om Pink Ribbon te steunen, maar vooral om de mooiste quotes eruit te halen en die op te hangen. Over een weekje heb ik vakantie en dan kan ik daar lekker mee aan de slag!


Mijn blouseje van Pull & Bear! Eerst vond ik hem een beetje aan de korte kant maar nu ik eraan gewend ben, vind ik hem echt superleuk.


Als het kouder wordt, geeft Vaseline net niet genoeg verzorging. Deze Rosebud Salve wel!

En ik at mijn laatste muffin op. Ze waren heerlijk, als je nog een recept wil zien, roep het dan in de comments! 

Verder moet ik vandaag nog even oefenen voor mijn science-presentatie (anw heet bij mij science, omdat ik TTO doe) en ik ga straks lekker koken. Morgen heb ik een lange dag school, maar dinsdag is het studiedag en daarna is het na tweeënhalve schooldag alweer vakantie. Ja, ik kan hier best mee leven!

Wat heb jij dit weekend gedaan?