Pagina's

What I’ve been up to

Het is weer tijd om mijn maandelijkse overzichtje te maken, maar ik heb in de afgelopen twee weken van precies twee dingen foto’s gemaakt! De laatste tijd ben ik gewoon met andere dingen bezig, ik heb het gewoon best wel druk. Of eigenlijk maak ik het druk. Afgelopen woensdag (donderdag dus) lag ik pas kwart over één in slaap. Dit was het punt waarom ik realiseerde dat ik dat écht wil veranderen. De dag erna lag ik om tien uur in bed, en dat was zó lekker! Dit is dus de allerlaatste keer dat ik op 23:36 uur nog een stukje typ. Ik moest een vervelende opdracht voor science (ANW) inleveren, maar vanaf nu ga ik echt prioriteiten stellen.

Hoe jammer ik het ook vind, bloggen is even niet prioriteit nummer één. Dat is toch echt school, want ik wil heel graag met goede cijfers slagen. Ik kan pas rustig slapen als ik al mijn huiswerk afheb. Want slapen, dat is prioriteit nummer twee. Door mijn slaaptekort kon ik me gewoon niet concentreren, en dat draagt ook niet bij aan die goede cijfers. Ontspannen/leuke dingen doen met vriendinnen is samen met Sinterklaascadeautjes kopen  prioriteit nummer drie, en bloggen dus nummer vier. Nu moeten jullie niet bang zijn: ik blijf gewoon bloggen hoor! Maar elke dag een post online zetten gaat me niet lukken, helaas.Oké. genoeg gekletst! Eigenlijk wilde ik alleen even snel laten zien wat ik heb gedaan dit weekend.

DSC_1343

Thee drinken! Thee is lekker en een kop thee is ook nog eens de perfecte handenwarmer, haha. Is mijn mok trouwens niet geweldig?


DSC_1349

Kruidnootjes eten. Want dat hoort er gewoon bij in deze periode.

DSC_1351

DSC_1360

Sinterklaascadeautjes kopen en inpakken! Zaterdag heb ik bijna de hele dag in de stad doorgebracht met Sylvia, maar ik ben nog steeds niet helemaal geslaagd. Vandaag had ik Sinterklaas met familie. Mijn oom had een grappig gedicht over mijn blog geschreven. Ik kreeg een boekje van Moleskine en de bakmix die ik totaal niet geslaagd vond. Dat was natuurlijk expres, haha. Donderdag vier ik pakjesavond met mijn gezin, want ik moet woensdag helaas werken. Zondag vier ik het met Sylvia, Julia en Michelle. Eerst ga ik met Sylvia cupcakes maken (NIET die uit die mix dus, haha), dan gaan we pizza eten en cadeautjes geven. Iedereen koopt voor iedereen cadeautjes en maakt voor iedereen een gedicht, dus ik moet nog even hard aan de slag! En 15 december vier ik het nog met bloggers, zin in!

DSC_1359

Hoogtepuntje van mijn weekend, de 100 volgers vieren! Vrijdagavond had ik er 92, en toen ik zaterdagochtend weer keek, waren het er opeens honderd. En inmiddels zijn het er 107. Ik weet wel waardoor het komt: door Annemieke! Zij had een artikel geschreven met een paar van haar favoriete blogs en ik stond er gewoon tussen, superlief. Check trouwens allemaal even haar blog, want ze maakt echt supermooie foto’s! En als je via haar op mijn blog terecht bent gekomen: welkom!

DSC_1368

En dit is waar ik naar luisterde: The Black Keys! Vanavond is het concert, zin in!

DSC_1375

Verder probeer ik mijn huid zo goed mogelijk te verzorgen. De temperaturen dalen weer langzaam tot onder nul. en hoe kouder het is, hoe droger mijn handen, lippen en voorhoofd worden. Lekker veel smeren dus!

DSC_1376DSC_1380

Helaas bestond dit weekend niet alleen uit Sinterklaas vieren: er moest ook huiswerk gedaan worden. Gelukkig waren de opdrachten die ik moest doen niet zo groot (op dat verslag na dus), het waren alleen veel vakken! Deze periode duurt maar zeven weken, dus ik moet in een korte tijd echt heel veel stof doornemen. Maar met mijn nieuwe instelling heb ik er vertrouwen in dat het me gaat lukken!

Wat heb jij afgelopen weekend gedaan? En hoe vier jij dit jaar Sinterklaas?