Pagina's

First things Tag

Eigenlijk zou er vandaag helemaal geen post online komen, maar gisteravond werd ik getagd door Beau voor de First Things Tag! Echt een volwaardig artikel is dit niet, dus zie het maar als een leuk extraatje! Volgens mij ben ik weer eens de laatste die deze tag invult, en daarom tag ik maar even niemand, haha.






Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt.Weer in slaap vallen... Oké dat is niet altijd waar, maar ik heb me in de afgelopen paar weken vier keer verslapen. Normaal zet ik natuurlijk eerst mijn wekker uit en sta ik heeeel langzaam op.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.Ik ga nooit naar de sportschool en ik sport ook niet, dus deze vraag kan ik niet beantwoorden.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.Mijn sleutels en handschoenen op de eettafel gooien en mijn veters proberen los te maken (dat duurt bij mij altijd wel even). Dan ruim ik alles netjes op en ga ik wat eten en drinken.

Eerste auto.Ik heb geen auto en dat gaat de komende 10 jaar denk ik ook niet gebeuren. Op dit moment zie ik mezelf helemaal nooit in een auto rijden. Ik denk dat mijn eerste auto dus maar een Canta wordt.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding.Ik heb gelukkig nog nooit een verkeersongeluk gehad! Laten we het maar niet over mijn verkeersovertredingen hebben. Ik fiets elke dag wel met drie mensen naast elkaar en ook wel vaak zonder licht, oeps...

Eerste liedje dat in je opkomt.Whispers in the Dark van Mumford & Sons. Puur omdat ik die nu luister, haha.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was.Ik wilde vroeger juf worden, maar waarom? Ik heb een hekel aan kinderen. 

Eerste keus qua drinken.Water, saai hè? 

Eerste keus dessert.Ben & Jerry's natuurlijk! Het liefst Half Baked. Maar Italiaans ijs, driechocolade-ijs en tiramisu vind ik ook lekker. Gewoon ijs dus, haha. 

Eerste grote aankoopAls je dertien bent is een mobiele telefoon van 130 euro natuurlijk al een hele grote aankoop, maar mijn eerste écht grote aankoop was mijn Nikon D3100, in maart vorig jaar.

Eerste baantje.In oktober begon ik met mijn eerste baantje bij Albert Heijn. Daar werk ik nu nog steeds, ik heb deze week een jaarcontract gekregen! Ik werk op de kaas- en deli-afdeling, maar ik kan in principe ook brood doen.

Eerste keer in het vliegtuigDat was in groep 7, begin 2007 dus. Ik ging naar Slovenië voor een combinatie van kraamvisite en de doop van mijn nichtje, en wintersport. Ik weet nog dat we in Parijs moesten overstappen en in een recordtempo heel Charles de Gaulle door moesten. Het vliegtuig naar Slovenië was superschattig, met twee stoelen aan de ene en één stoel aan de andere kant van het gangpad, haha.