Pagina's

Makes me Happy #4

Het is alweer veel te lang geleden sinds ik voor het laatst een post heb geschreven over alles waar ik blij van word. Het werd hoog tijd om dat weer eens te doen!
  • Goede gesprekken in de bus. Op excursie spreek je klasgenoten die je verder juist niet zo vaak spreekt, en praat je over de leukste dingen!
  • Kunnen fietsen zonder panty onder je broek en muts op je hoofd. Heerlijk!
  • Iets afstrepen van mijn eindeloze to-do-lijst. 
  • Een persoonlijke felicitatie krijgen van mijn baas, want mijn contract is met een jaar verlengd!
  • Jullie lieve reacties. Ja, ik blijf dit herhalen want ik word er gewoon echt blij van!
  • Een reusachtige paarse koe van Milka, midden in de Albert Heijn. Eigenlijk zouden ze die koe gewoon altijd moeten laten staan, het maakt de winkel veel vrolijker!
  • De vogeltjes horen fluiten. De laatste keer dat ik dat gefluit hoorde, was veel te lang geleden.
  • Treinen. Ik hou van de sfeer in treinen, de drukte op het station en de treinstoelen. Ik hou ervan om in een trein te stappen en een half uur later weer uit te stappen, middenin een grote stad. 
  • Warme chocolademelk met slagroom. En het feit dat ik dat zonder schuldgevoel kan drinken.
  • Naar huis zoeven met wind mee terwijl het verder helemaal donker is.
  • Een spijkerbroek vinden die perfect zit.
  • Na 40 keer eindelijk winnen met Stef Stuntpiloot.
  • De Gangnam Style-man. Oké, deze heeft misschien wat uitleg nodig. Na de economietoets fietste ik samen met een paar jongens uit mijn klas naar huis, toen we een Koreaanse man zagen lopen. Hij leek precies op Psy, alleen dan een kop groter. Uit het niets begon hij met zingen: 'hop, hop, hop', precies zoals Psy het ook zingt. Wij dachten natuurlijk allemaal: neee, dit meen je toch niet! Maar het was echt waar, hij ging gewoon door: 'oppan gangnam style!' Ondertussen liep hij onverstoord verder. Ik snap het nog steeds niet, maar de rest van de tocht hadden we de slappe lach. 
  • Dat moment waarop je je bril opzet nadat hij door de opticien is schoongemaakt. De wereld is dan opeens zo mooi!