Pagina's

Mijn magneetmuur vol kaartjes - update



Ongeveer een jaar geleden schreef ik voor de eerste keer over mijn magneetmuur. Op deze muur plak ik al mijn trein- en toegangskaartjes. Inmiddels zitten er wel drie keer zo veel kaartjes op. Tijd voor een update dus!





Wat je ziet: héél veel treinkaartjes, met als voornaamste bestemmingen Utrecht en Amsterdam (hiervan zijn er dus precies vijf gecontroleerd, ik denk maar niet aan alle leuke dingen die ik voor dat geld had kunnen doen) // metro- en tramkaartjes uit Londen, Milaan, Amsterdam en Poznan // Een ticket voor de cable cars in San Francisco // Concertkaartjes van Rihanna, Florence + the Machine & The Black Keys // kaartjes voor We Will Rock You in Londen en de schoolmusical // Een bioscoopkaartje voor The Hunger Games, de enige film die ik in 2,5 jaar in de bios heb gezien // Kaartjes voor het nationaal pak in Polen en het Van Gogh Museum, allebei van school // Een ticket voor de veerboot in Venetië // Kaartjes voor een heleboel andere vakantieactiviteiten // Een magneet uit Baskenland // Een prachtige foto 'ahum' van mijn klas in de derde, toen we naar Londen gingen.

Wat doe jij met je toeganskaartjes en vervoersbewijzen? Gooi jij ze weg, stop je ze in een memory jar of plak je ze in het boekje? Ik ben erg benieuwd!