Pagina's

Project 365: week 6

Deze week was prima. Eigenlijk gebeurde er niet zo veel speciaals. Dat is helaas ook de reden waarom ik een aantal keer ‘s avonds laat nog een foto moest maken. Dus ging ik vrijdag op tijd naar bed, met de gedachte dat ik de volgende dag cake kon bakken, die nare opdracht voor geschiedenis kon afmaken en ‘s avonds nog iets gezelligs met vriendinnen kon doen. Helaas verliep dat even anders. De volgende ochtend werd ik ziek wakker. Nu (zondagavond) voel ik me weer iets beter en ik wilde zó graag iets productiefs doen, dat ik nu toch even achter mijn laptopje ben gekropen om deze blogpost te schrijven.

DSC_2143

Maandag 4 februari – Atlas – Ik moest leren voor mijn aardrijkskunde-herkansing van woensdag. Helaas ging het niet veel beter dan de oorspronkelijke toets. Mijn leraar is er echter van overtuigd dat het aan zijn toets lag (kan best kloppen, want er zaten veel te veel feitjesvragen in) dus als hij niet veel beter ging, mag ik nog een herkansing.


DSC_2174

Dinsdag 5 februari – Outfit - Vandaag was zó heerlijk! Ik werd wakker en zag een sms’je van Magister (beste uitvinding ever) dat het eerste uur uitviel. En laat ik nou net het tweede uur tussenuur hebben op dinsdag! Ik viel weer lekker in slaap en werd om half 10 weer wakker.  Mijn tweede uur begint om 11:10, dus ik had lekker veel tijd. Ik besloot een blauw hemdje aan te doen in plaats van alleen een zwarte (ik heb altijd een zwart hemdje aan, onder alles) De volgende keer doe ik dus weer lekker een zwart hemdje aan, want dit vind ik veel te blauw. Mijn sjaal komt van Primark en heb ik van de bloggers gekregen met de Blogging Santa’s meet, de spijkerblouse komt van Pull & Bear, mijn jeans zijn van River Island, het blauwe hemdje van Sutherland (The Sting) en mijn basic hemdjes komen van H&M.

DSC_2199

Woensdag 6 februari – Workout – Ik had net het artikel over goede voornemens geschreven en dat deed me eraan herinneren dat ik echt weer eens een workout moest doen. Dit zijn de workouts van Cassey. Misschien komt ze iets té motiverend en overdreven over, maar die andere mensen op Youtube zijn zo saai! Dan heb ik liever dit, haha.

DSC_2207

Donderdag 7 februari – Shoplogje – Ik had treinkaartjes nodig (Ik weet niet waarom ik dat dacht, want eigenlijk is het grootste deel van de steden met de trein niet veel duurder dan deze kaartjes) dus die ging ik halen. Ik kon het niet laten om even naar de HEMA te gaan. Er was een actie met kortingsstickers, dus ik besloot meteen even magneettape en fineliners in te slaan. Er was ook nog eens een kortingsactie waarbij je stickers moest plakken, dus daar moest ik even gebruik van maken. Dit notitieboekje en deze vouwblaadjes (50 cent!) kon ik echt niet laten liggen. Ik had ook nog een cadeaukaart, dus uiteindelijk heb ik hier maar 1,95,- voor betaald. Ik voelde met net iemand uit Extreme Couponing.

DSC_2213

Vrijdag 8 februari – Opgeruimd staat netjes –  Mijn kamer was heel hard aan een opruimbeurt toe. Ik heb hem dus helemaal opgeruimd, zo’n heerlijk gevoel heeft dat! Helaas is het nu weer een rommeltje, lang leve ziek zijn.

DSC_2254

Zaterdag 9 februari – Mini’s – Wat een diehard ben ik, om 10 uur ‘s avonds toch nog even een foto maken! (just kidding). Ik vond het op dit moment al belangrijk genoeg dat het onderwerp op de foto stond, vandaar is de foto niet echt geslaagd.  Ik werd die ochtend vroeg wakker en ik voelde het al meteen: ik was ziek. Niet stressziek of ziek van vermoeidheid of verkoudheid, maar grieperig-ziek. Eerst was mijn broertje aan de beurt, vlak daarna mijn vader, toen mijn moeder en nu ik. Ik was er best wel van overtuigd dat ik niet ziek zou worden, want ik had de hele week echt nergens last. Maar ik zat fout! Ik heb de hele dag in bed doorgebracht en de dag duurde eindeloos lang. Mijn hoogtepunt was dus het uitpakken van deze mini’s, haha. 

DSC_2269

Zondag 10 februari – Mooie luchten – Toen ik vandaag wakker werd voelde ik me alweer iets beter, maar nog steeds niet geweldig. Gelukkig kon ik wel ontbijten, en toen zag ik dat de lucht er prachtig uitzag: de tuin leek wel een sprookje met dat zonlicht en die sneeuw. Om 14:00 besloot ik dat het toch maar tijd was voor een lange douche en normale kleren. Helaas kon ik nog steeds niet naar buiten, dus maakte ik maar een foto van die mooie lucht uit het raam.

En dat was mijn week! Morgen blijf ik nog een dagje thuis en dan is het nog drie dagen tot de vakantie! Vrijdag heb ik namelijk weer studiedag. Helaas blijft er niet heel veel vakantie over, want ik moet 31 uur werken: drie hele dagen en twee avonden. Maar ja, het is voor het goede doel! Een nieuwe telefoon dus, zodat de mensen die me bellen (mijn werk dus) me weer kunnen verstaan, haha. Mijn microfoon heeft het officieel begeven.