Pagina's

Project 365: week 5

En het is weer maandag, wat betekent dat het tijd is voor een nieuwe P365-update. Deze week was de sneeuw eindelijk weg en had ik eigenlijk bijna meer tussenuren dan les. Daarom had ik wel lekker veel vrije tijd (ook al had ik ook aan mijn PO’s kunnen werken, maar dat ter zijde).

DSC_1862

Maandag 28 januari – Koud – Ik had het heel koud, dus trok ik mijn warme vest van Pull & Bear aan met een dikke sjaal van Pieces. Mijn haar is trouwens héél droog hier, ik moet snel eens naar de kapper!

DSC_1876

Dinsdag 29 januari – Marbled cake – Ik was om 10:45 uur uit én ik had een voldoende voor informatica, genoeg redenen dus om een cake te bakken! Helaas bedacht ik pas dat ik een foto moest maken nadat ik er al een stukje had afgehaald, haha.

DSC_1880

Woensdag 30 januari – Tosti voor het werken – Alweer een foto van eten, sorry! Ik nam een lekkere tosti bij de soep voor ik naar mijn werk ging. Ons tosti-ijzer is al heel lang kapot, dus moest hij in de pan. Daarom zit er dus boter op de buitenkant.

P1230279

Donderdag 31 januari – Amsterdam – Ik had er niet echt aan gedacht om deze dag foto’s te maken, dus dit is even een snel fotootje van de gracht.

DSC_1885
Vrijdag 1 februari – Close-up – Mijn close-upfilter kwam binnen, en die moest ik natuurlijk even testen! Ik kan nu inderdaad veel dichter bij het onderwep komen. Dit is mijn compactcamera, waar ik foto’s mee maak als ik wegga. Jammer genoeg kan hij na 4,5 jaar trouwe dienst niet meer zo goed scherpstellen, maar ik heb hier heel veel plezier van gehad!

DSC_2050

Zaterdag 2 februari – Nieuwe laarsjes – Na heel lang rondhuppelen op vertrapte All-Stars heb ik eindelijk nieuwe schoenen! De goede foto hiervan komt nadat ik het artikel erover online heb gezet, want anders verklap ik alles al haha.

DSC_2133

Zondag 3 februari – The Fault in our Stars – Het boek dat ik op dit moment aan het lezen ben! Ik ben vrijdagavond begonnen en zit nu (zondagmiddag) al op de helft, het leest zo lekker weg!

En dat was het weer voor deze week! Op het feit dat ik dit weekend geen enkele avond ben weggeweest mag elke week wel zo zijn! Vier daagjes naar school, een beetje PO's doen in de mediatheek, cake bakken, winkelen en tijd hebben om boeken te lezen. Perfect! De komende twee weken worden helaas iets minder rustig, maar daarna kan ik lekker genieten van mijn vakantie.