Pagina's

Project 365: week 7

Bereid je maar voor op de saaiste P365-update tot nu toe. Tsja, deze week bestond helaas nog vooral uit ziek zijn. In mijn vorige update zei ik dat ik nog een dagje zou uitzieken, maar dat heb ik met mijn eigenwijze hoofd dus niet gedaan. Nou, maandagmiddag was ik dus helemaal ingestort. Ik heb van 17:00 tot 19:00 uur geslapen, toen gegeten en om 19:30 wilde ik weer slapen. Dat lukte niet meer (ik heb tot 02:30 wakker gelegen) en toen was het wel duidelijk dat ik écht ziek was. Dinsdag en woensdag ben ik thuisgebleven en ging ik dood van verveling. Donderdag kon ik wel weer naar school (ik had een halve dag) en vrijdag was het alweer vakantie!

En dat was mijn week! Hopelijk kan ik volgende week weer wat leukere foto’s maken. Helaas moet ik wel drie volle dagen en twee avonden werken, maar dan neem ik mijn compactcamera wel mee. Wellicht gebeurt er iets leuks in mijn lunchpauze, of op de fiets.

DSC_2270
Maandag 11 februari – Bed – Dit was mijn uitzicht voor een deel van de middag en de avond. Als ik niet met mijn hoofd onder de dekens lag, ten minste.


DSC_2284

Dinsdag 12 februari – Huispak – Ik heb geen huispak, dat vind ik echt verschrikkelijk. Wel heb ik mijn oversized trui en Primark-sjaal. Mijn trui is trouwens verschrikkelijk vies, maar het doet zo’n pijn om hem in de was te doen! Dan heb ik namelijk geen trui meer en dat is irritant.

DSC_2298

Woensdag 13 februari – Versgeperst sinaasappelsap – Ik kon wel wat vitamientjes gebruiken voor mijn weerstand, en mama had perssinaasappelen gekocht. Dus maakte ik een lekker glaasje sap voor mezelf!

DSC_2343

Donderdag 14 februari – Staart – Ik had echt een perfecte staart gemaakt! Helaas is er hier alweer een klein plukje uit, maar verder was ‘ie echt perfect, haha.

DSC_2351

Vrijdag 15 februari – Vrijdagavond – Vandaag moest ik eerst mijn fiets ophalen van de fietsenmaker. Hij fietst echt heerlijk nu! Daarna ging ik lekker lezen met chippies en water. Want dat is stiekem mijn favoriete drankje.

DSC_2376

Zaterdag 16 februari – Boodschappen – Boodschappen doen, het hoogtepunt van mijn dag! Gelukkig niet zeg, want ik heb ook nog een cake gebakken.  ‘s Avonds ging ik nog naar een toneelstuk voor CKV, maar ik had geen zin om een camera mee te nemen.

DSC_0002

Zondag 17 februari – Travel wishlist – Vandaag had ik weer eens zin om wat in mijn Moleskine te doen! Morgen laat ik jullie nog meer foto’s van mijn Moleskine zien.