Pagina's

Zeven feitjes over mij



  • Terwijl de rest van de wereld last had van January Blues, heb ik duidelijk de February Blues te pakken! In januari had ik zes briefjes in mijn memory jar gestopt, tegenover nul in februari tot nu toe. Behalve dat ik ziek was, gebeurt er gewoon helemaal niets in februari. Saaai! Gelukkig staan er in het eerste weekend van maart alweer leuke dingen op de planning!

  • Op dit moment lees ik Max Havelaar van Multatuli voor Nederlands, en ik vind het echt verschrikkelijk. Jammer genoeg moeten we dit verplicht met de hele klas lezen en er opdrachten over maken. Om te controleren of we het boek wel gelezen hebben, moeten we er ook nog een individuele toets over maken. Ik kom echt heel moeilijk door dit boek heen, en na de vakantie moet het al uit. 

  • Na maandenlange struggles met mijn telefoon heb ik eindelijk een nieuwe telefoon besteld. Straks kan ik dus weer bellen, Facebooken (daar was mijn oude telefoon te sloom voor) en hoef ik me geen zorgen te maken dat hij ieder moment uit kan vallen. En ik heb straks een goede camera, dus dat betekent dat ik straks mijn hele leven ga Instagrammen, en ook foto's voor mijn P365 kan maken!

  • Ik post zelf nooit wat op Facebook. Ik heb meer dan een jaar geen profielfoto gehad, en ik heb dit jaar nog maar één statusupdate geplaatst. Vorig jaar heb ik ook maar een stuk of zes keer iets gepost. En dan gaat het echt over van die standaard leuke dingen. Daarentegen like ik wel bijna alles wat mijn vriendinnen posten en probeer ik ook zo vaak mogelijk mensen te feliciteren. Ik kijk ook meerdere keren per dag op Facebook, maar dingen over mijn eigen leven post ik toch liever op Twitter. Toch zit ik er wel aan te denken om een Facebook voor Lisa loves te maken, want over mijn site heb ik wel genoeg te melden, haha.
  • Mijn favoriete liedje is Child van the Maccabees. Normaal heb ik helemaal geen favoriet liedje, en dit zou ook nooit mijn favoriete liedje zijn geweest als ze niet in het voorprogramma van the Black Keys stonden. Bij dit liedje dacht ik echt: wow, dit is mijn favoriete band en ze staan 15 meter van me vandaan. the Maccabees is niet echt een band om op te fangirlen omdat ze knap zijn, maar hun muziek is geweldig.
  • Ik vraag me soms echt af hoe mijn leven eruitzag als ik niet was gaan bloggen, of geen blogs was gaan volgen. Misschien had ik wel een veel beter leven, want ik zou dan veel minder achter de computer zitten. Dan had ik waarschijnlijk nooit een spiegelreflex gekocht en was ik ook niet zo veel met fotografie bezig. Ik weet niet eens of ik dan wel zo veel zou bakken. En natuurlijk had ik al die lieve meiden niet ontmoet. Maar misschien was ik ook wel veel minder spontaan, of juist veel spontaner. Wat ik wel zeker weet, is dat ik veel minder op de hoogte zou zijn van de laatste trends.

  • Ik ben nu al verslaafd aan paaseitjes. Laten we het maar niet hebben over het feit dat het over meer dan een maand pas Pasen is. 
En nu is het jouw beurt! Vertel eens een leuk feitje over jezelf, want ik vind het leuk om meer over mijn bezoekers te weten te komen!