Pagina's

Project 365: week 10 + 11 + 12

Omdat het anders niet opschiet, doe ik vandaag even drie weken in één keer! Week 11 was helaas de week waarvan ik de meeste foto’s ben kwijtgeraakt, want mijn mobiel was dus kapot. Superjammer natuurlijk, maar gelukkig waren de foto’s van mijn telefoon niet echt om heel trots op te zijn, haha. Ik ga dus gewoon de foto’s laten zien van de dagen die ik wel heb! Verder heb ik er nog een paar totaal oninteressante foto’s uitgehaald, want anders werd het wel erg saai.



Woensdag 6 maart – Gorgonzola – Vandaag ging ik koken en foto’s maken voor het recept, maar ik ben altijd zo’n stresskip tijdens het koken! Foto’s maken van het proces is dus niet gelukt. Ik maak dit recept wel vaker, dus als jullie het alsnog willen zien: laat het weten!




Donderdag 7 maart – Economie PO – de volgende dag moesten we onze praktische opdracht voor economie inleveren, maar ik had echt geen zin meer om nóg een dag eraan te werken. Bovendien was de officiële deadline 12:00 uur, dus dan geeft het een extra goed gevoel als je het wel op tijd af hebt! De hele zondag had ik er al aan gewerkt, en ook bijna de hele donderdag. En tussendoor ook zo veel mogelijk! Om 01:15 was het verslag helemaal afgerond en konden we het inleveren. Je kunt dus wel begrijpen dat de rekentoets de dag daarna niet zo geweldig ging… Anyway, ik ben trots op het eindresultaat (32 kantjes!) en gelukkig hadden we een leuk onderwerp, dus zó erg vond ik het niet!



Vrijdag 8 maart
– Ik had ‘s avonds gewerkt en in minder dan twee uur tijd drie karren broodjes gevuld, dus ik was best moe! En omdat ik toch niks meer aan economie hoefde te doen, kon ik lekker chillen in bed. Heerlijk!



Zaterdag 9 maart – Samenvatten – Ik besloot alvast wat voorbereidend werk te doen voor de toetsweek, want aardrijkskunde is te veel om in de toetsweek nog samen te vatten. Helaas had ik totaal geen zin meer na een week keihard werken, en schoot het totaal niet op. Gelukkig werd het wel leuker door die tekeningetjes! Wist je trouwens dat deze dingen leeftijdsgrafieken heten? Je mag ze geen bevolkingspiramides noemen, want het zijn niet altijd piramides. Ik vind leeftijdsgrafiek eigenlijk maar een stom woord.



Zondag 10 maart – Doosjes, heel veel doosjes – Ik verzamelde een tijdje al mijn doosjes, omdat ik dacht dat ik ze nog wel eens nodig zou hebben. Maar het gaf een verschrikkelijke troep! Dit was nog niet eens de helft. Voor een CKV-project moest ik er nog even gebruik van maken en daarna konden ze gelukkig weg! De grote schoenendoos heb ik aan mijn moeder gegeven, en het Nikondoosje vond ik te mooi om weg te doen.



Dinsdag 12 maart
– Het leven – Tsja, je bent een VWO-leerling, of je bent het niet haha. Ik was trouwens al klaar met wiskunde, niet dat ik met mijn mobiel en tablet zat te leren.



Woensdag 13 maart – Hamstereeee! – Ik moest wachten tot iedereen klaar was met afsluiten, dus ging ik in een bootje chillen met deze hamster (en de Allerhande).


Donderdag 14 maart - Vroeg naar bed - Dit was de eerste dag dat ik me duizelig voelde, dus bedacht ik me dat ik vanaf nu op tijd naar bed moest gaan. Dat nam ik misschien wel heel letterlijk, maar voor één keertje had ik dit echt even nodig! Uiteindelijk heb ik van 22:15 tot 06:35 geslapen, echt een record voor mij!



Zaterdag 16 maart – Tim & Maarten – Ik snap zelf eigenlijk ook niet zo goed waarom ik deze foto op mijn blog zet, maar goed. We gingen bij Jasper chillen en om 23:30 uur bedacht ik me dat ik nog een foto moest maken! Ik ging met Tim op de foto, maar Jasper vond het heel lastig om het knopje helemaal in te drukken. We hebben dus een halve minuut met het flitslicht in onze ogen gestaan. En ondertussen kwam Maarten er ook nog even bij. Dit is al de derde keer dat Maarten op mijn blog komt, volgens mij vindt hij het gewoon leuk om op de foto te gaan, haha.


Maandag 18 maart – CKV – Vandaag gingen Julia en ik foto’s maken voor ons nieuwe project. Aanschouw hier een mooie foto van het haar van Freek.


Dinsdag 19 maart – I’m back – Dit was even een geluksmomentje! Mijn telefoon werkt weer perfect, en dit schattige doosje maakte mij extra blij.


Woensdag 20 maart – Eieren met spek – Ja, ik had honger.


Donderdag 21 maart – Lente! – Helaas was het aan de temperaturen nog niet te merken dat het lente was, maar gelukkig scheen de zon wel!


Vrijdag 22 maart – Schoenen – Vrijdag het eerste uur Engels. Goed moment om je voeten op de stoel te zetten en lekker bij te kletsen met Julia.


Zondag 24 maart – Begrippenlijsten – Goed bezig voor economie! Mijn toets is pas aanstaande dinsdag, maar ik vind het toch fijn om dingen als begrippenlijsten al van tevoren te doen.

Dit was wel de meest rommelige update ooit, met veel slechte foto’s en (expres) ontbrekende foto’s. Desalniettemin hoop ik dat jullie het leuk vonden om te zien! Vanaf deze week zal ik het weer iets beter bijhouden, haha.