Pagina's

Project 365: week 13

Ik hoor je al denken: alweer een project 365-update? Ja, maar dit is wel even de laatste zo vlak achter elkaar. Na deze week loop ik weer bij en zal er dus gewoon weer één keer per week op maandag een update verschijnen. Deze week was eigenlijk net vakantie: maandag had ik nog vier uurtjes les, dinsdag hoefde ik alleen voor mijn mondeling CKV naar school en woensdag had ik nog twee toetsen. En daarna had ik weekend! Ik moest wel leren, maar toch. Goed, laten we snel verder gaan naar de foto’s van afgelopen week.

2013-03-25 15.58.41
Maandag 25 maart – Als voorbereiding op mijn CKV-mondeling nog even Intouchables kijken. Ik kan me alleen totaal niet concentreren op films, dus ging ik ondertussen maar lekker blogjes lezen! Ga trouwens allemaal even naar Sweethippos om Floor te feliciteren, want ze is jarig vandaag!


2013-03-26 19.17.48
Dinsdag 26 maart – En het was weer eens zo ver, Lisa had in haar vinger gesneden… Normaal snijd ik me altijd aan onschuldige dingen en dat doet niet veel pijn, maar dit deed dus wel pijn! Gelukkig had ik pauze en kon ik lekker genieten van chocolademelk en een tiramisutoetje dat een collega van mij nog over had.

DSC_0379
Woensdag 27 maart – Ik ging voor het eerst foto’s maken met de nieuwe camera van mama, en haar 35mm-lens. Als je 50mm gewend ben werkt dit echt heel anders, omdat je dus veel meer op beeld krijgt. De foto’s waren niet helemaal goed gelukt en daarom heb ik ze de volgende dag opnieuw gemaakt. Oefening baart kunst!

2013-03-28 15.23.47
Donderdag 28 maart – Ik was een dagje alleen thuis en moest dus goed leren! Helaas was ik vooral met mijn blog bezig, maar ik heb ook wel even mijn boeken open gehad. Hier was ik wiskunde aan het oefenen, en als tussendoortje had ik er muesli en aardbei-sinaasappelsap bij. Normale mensen eten muesli als ontbijt, maar ik kan dat ‘s ochtends dus echt niet verdragen, haha.
2013-03-29 19.51.01
Vrijdag 29 maart – Ja, ik had het extreem koud. Ik heb ook nog heel lang op de grond gezeten met mijn rug tegen de verwarming, maar die sloeg op gegeven moment weer af.
2013-03-30 16.39.01
Zaterdag 30 maart – Ik ging met mijn moeder naar Rotterdam, en daarna naar de verjaardag van Jessica. We hebben even gewinkeld en zoals je kunt zien ben ik goed geslaagd bij Pull & Bear. Binnenkort komt de shoplog online! (wie had gedacht dat ik ooit nog over fashion zou schrijven, haha)
Camera Uploads
Zondag 31 maart – Druk bezig met foto’s maken voor mijn blog! Mijn kledingkast was de enige plek waar ik kledinghangers aan kon hangen, maar om geen vervormde foto’s en verwarmingen op de foto te krijgen, moest ik een stuk inzoomen. Om toch het hele kledingstuk op de foto te krijgen, moest ik dus onder mijn bureau gaan zitten. Ach, je moet wat overhebben voor mooie foto’s hè? En voordat ik er vragen over ga krijgen: ik heb inderdaad een Malm met vier lades als kledingkast. Iets groters staat echt niet mooi in mijn kamer, en ik heb niet zo veel kleren. Blousejes hang ik op aan een stekker (haha) of in de kast op zolder.

En dat was mijn week weer! Op zich was het best een relaxte week, ook al is het toetsweek. Mijn planning was om zondag en maandag veel te leren, maar helaas was ik vandaag (zondag, nu ik dit schrijf) niet zo lekker. Dat betekent dat ik het volgende week nog druk ga krijgen! Vandaag (maandag, nu jullie dit lezen) moet ik dus hard aan de bak.