Pagina's

The Body Shop invasie (en wishlist)

In de afgelopen weken kwamen op de grootste beautyblogs van Nederland en België elke dag wel drie reviews/shoplogs over The Body Shop voorbij. Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben aan mijn artikel over de TBS Cacao Scrub ben ik dol op TBS. En nu gaat iedereen ook nog eens artikels over de Body Shop schrijven! Na elk artikel dat ik lees krijg ik steeds meer zin om naar de Body Shop te gaan.

Maar ik ga niet. Ik wil namelijk sparen voor als ik naar Amerika ga. Ik heb zo'n voorgevoel dat ook The Body Shop daar veel goedkoper is. Eh, not dus. het is juist duurder nu, omdat de euro nu niet veel meer waard is:(. Eerst was het dus goedkoper, nu niet meer. Gelukkig ben ik over een maand precies (ja, op dezelfde dag als de WK finale) jarig. Dat betekent dat ik toch lekker kan rondsnuffelen op de TBS site, zonder de neiging te krijgen meteen naar de winkel te rennen.
Er staan geen prijzen bij, omdat er geen Nederlandse webshop is. En het kan zijn dat niet al deze producten in alle filialen verkrijgbaar zijn, bij mij in de stad bijvoorbeeld is een hele kleine TBS.

De zeep is voor op vakantie, omdat zeep handiger is om mee te nemen. Een fullsize fles douchegel is te veel, en douchegel voor 3 weken kun je niet in een flesje stoppen. Ik snij dan een stukje van de zeep af.
De body mist is lekker voor verfrissing, en dan kan ik soms wel gebruiken!
En het kwastensetje lijkt me gewoon heel handig. Ik ben niet van plan vaak kwasten te gebruiken, dus een grote set heb ik niet nodig, maar een setj\e met kleine kwasten is is gewoon veel beter dan een paar vingers en sponsapplicators.



Ik heb me wel even laten gaan op de site, maar voor één keertje? Het schooljaar is (op een toetsweek na) over en het is bijna tijd voor 2 maanden chillen en verwennen.:P